Сучасні підходи до визначення сутності та структури освітнього середовища
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2984Ключові слова:
освітнє середовище, структура освітнього середовища, педагогічний вплив, освітаАнотація
Дороніна Т. О. Сучасні підходи до визначення сутності та структури освітнього середовища.
У статті проаналізовано стан проблеми освітнього середовища у вітчизняній і зарубіжній педагогіці, окреслено структурні компоненти освітнього середовища, охарактеризовано сучасні підходи до визначення поняття «освітнє середовище».
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-02-2014
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Тетяна Дороніна

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Сучасні підходи до визначення сутності та структури освітнього середовища. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 40, 176-186. https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2984