Сучасні підходи до визначення сутності та структури освітнього середовища

Автор(и)

  • Тетяна Дороніна , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2984

Ключові слова:

освітнє середовище, структура освітнього середовища, педагогічний вплив, освіта

Анотація

Дороніна Т. О. Сучасні підходи до визначення сутності та структури освітнього середовища.

У статті проаналізовано стан проблеми освітнього середовища у вітчизняній і зарубіжній педагогіці, окреслено структурні компоненти освітнього середовища, охарактеризовано сучасні підходи до визначення поняття «освітнє середовище».

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

13-02-2014

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Сучасні підходи до визначення сутності та структури освітнього середовища. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 40, 176-186. https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2984

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають