Оптимізація самостійної роботи студентів-філологів за кредитно- модульною системою організації навчально-виховного процесу
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3389Ключові слова:
самостійна робота, кредитно-модульна система організації навчально- виховного процесу, модель особистісно зорієнтованого навчання, уміння і навички самостійної роботиАнотація
Бондар Л. А. Оптимізація самостійної роботи студентів-філологів за кредитно-модульною системою організації навчально-виховного процесу.
У статті розглянуто шляхи оптимізації самостійної роботи студентів-філологів в умовах сучасного педагогічного вишу, доповнено її змістові характеристики важливого складника навчально-виховного процесу.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-09-2012
Номер
Розділ
Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 Л. А. Бондар

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Оптимізація самостійної роботи студентів-філологів за кредитно- модульною системою організації навчально-виховного процесу. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 63-69. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3389