Оптимізація самостійної роботи студентів-філологів за кредитно- модульною системою організації навчально-виховного процесу

Автор(и)

  • Л. А. Бондар Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University" , Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3389

Ключові слова:

самостійна робота, кредитно-модульна система організації навчально- виховного процесу, модель особистісно зорієнтованого навчання, уміння і навички самостійної роботи

Анотація

Бондар Л. А. Оптимізація самостійної роботи студентів-філологів за кредитно-модульною системою організації навчально-виховного процесу.

У статті розглянуто шляхи оптимізації самостійної роботи студентів-філологів в умовах сучасного педагогічного вишу, доповнено її змістові характеристики важливого складника навчально-виховного процесу.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Л. А. Бондар, афіліація Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University", Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    кандидат філол. наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

13-09-2012

Номер

Розділ

Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх

Як цитувати

Оптимізація самостійної роботи студентів-філологів за кредитно- модульною системою організації навчально-виховного процесу. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 63-69. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3389

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають