Емоційний аспект у формуванні комунікативної компетенції учнів під час навчання морфології

Автор(и)

  • Л. С. Цоуфал Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University" , Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3528

Ключові слова:

емоції, види емоцій, комунікативна компетенція, навчання морфології

Анотація

Цоуфал Л. С. Емоційний аспект у формуванні комунікативної компетенції учнів під час навчання морфології.

У статті розкрито емоційний аспект у формуванні комунікативної компетенції учнів, запропоновано приклади завдань, які можуть бути використані в процесі навчання морфології.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Л. С. Цоуфал, афіліація Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University", Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    ст. викладач

Завантаження

Опубліковано

13-09-2012

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи

Як цитувати

Емоційний аспект у формуванні комунікативної компетенції учнів під час навчання морфології. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 35, 148-154. https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3528

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають