Філософсько-епістемологічне поняття науковості методів пізнання та їх педагогічне відображення
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3558Ключові слова:
метод, методологія, навчання, пізнавальний процес, суб’єкт пізнання, об’єкт пізнання, діалектикаАнотація
Поліщук Г. П. Філософсько-епістемологічне поняття науковості методів пізнання та їх педагогічне відображення.
У статті розглянуто загальні підходи до методу як наукового поняття у структурі пізнавального процесу. Поява науково обґрунтованих методів пізнання (створення методології як системи принципів і способів організації та побудови теоретичної і практичної діяльності) – це результат творчих здобутків мислителів різних часів, епох, народів. У їх доробку – визначення характеру методу, його
підґрунтя та функцій.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-09-2012
Номер
Розділ
Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 Г. П. Поліщук

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Філософсько-епістемологічне поняття науковості методів пізнання та їх педагогічне відображення. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 35, 356-363. https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3558