Філософсько-епістемологічне поняття науковості методів пізнання та їх педагогічне відображення

Автор(и)

  • Г. П. Поліщук Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University" , Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3558

Ключові слова:

метод, методологія, навчання, пізнавальний процес, суб’єкт пізнання, об’єкт пізнання, діалектика

Анотація

Поліщук Г. П. Філософсько-епістемологічне поняття науковості методів пізнання та їх педагогічне відображення.

У статті розглянуто загальні підходи до методу як наукового поняття у структурі пізнавального процесу. Поява науково обґрунтованих методів пізнання (створення методології як системи принципів і способів організації та побудови теоретичної і практичної діяльності) – це результат творчих здобутків мислителів різних часів, епох, народів. У їх доробку – визначення характеру методу, його
підґрунтя та функцій.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Г. П. Поліщук, афіліація Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University", Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    кандидат пед. наук, ст. викладач

Завантаження

Опубліковано

13-09-2012

Номер

Розділ

Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек

Як цитувати

Філософсько-епістемологічне поняття науковості методів пізнання та їх педагогічне відображення. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 35, 356-363. https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3558

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають