Технологія організації компетентнісного підходу в контексті вищої освіти
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3633Ключові слова:
технологія організації самостійної роботи, професійні компетенції, види самостійної роботи, формування професійних компетенційАнотація
Бондар Л. А. Технологія організації компетентнісного підходу в контексті вищої освіти.
У статті обґрунтовано концептуальні підходи до розроблення технології організації самостійної роботи студентів-філологів в умовах сучасної університетської освіти, інтерпретовано в прагматичний аспект види самостійної роботи в контексті дидактичного процесу вищої школи.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-01-2012
Номер
Розділ
Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного про
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 Л. А. Бондар

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Технологія організації компетентнісного підходу в контексті вищої освіти. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 34, 424-430. https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3633