Технологія організації компетентнісного підходу в контексті вищої освіти

Автор(и)

  • Л. А. Бондар Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University" , Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3633

Ключові слова:

технологія організації самостійної роботи, професійні компетенції, види самостійної роботи, формування професійних компетенцій

Анотація

Бондар Л. А. Технологія організації компетентнісного підходу в контексті вищої освіти.

У статті обґрунтовано концептуальні підходи до розроблення технології організації самостійної роботи студентів-філологів в умовах сучасної університетської освіти, інтерпретовано в прагматичний аспект види самостійної роботи в контексті дидактичного процесу вищої школи.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Л. А. Бондар, афіліація Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University", Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    доцент

Завантаження

Опубліковано

13-01-2012

Номер

Розділ

Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного про

Як цитувати

Технологія організації компетентнісного підходу в контексті вищої освіти. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 34, 424-430. https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3633

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають