Упровадження проектних технологій у навчанні природничо-наукових дисциплін медичного коледжу
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4476Ключові слова:
проектна технологія, студенти медичного коледжу, проектна діяльність, умови використання проектних технологій, медсестринський проектАнотація
У роботі розглянуто поняття "проектна технологія", визначено ефективність її використання в процесі вивчення природничо-наукових дисциплін з урахуванням специфіки професійної медичної освіти.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
20-10-2021
Номер
Розділ
Теоретичні основи педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 Т. П. Бабенко

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Упровадження проектних технологій у навчанні природничо-наукових дисциплін медичного коледжу. (2021). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 60-65. https://doi.org/10.31812/educdim.4476