Філософсько-епістеміологічне поняття науковості методів пізнання та їх педагогічне відображення
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4488Ключові слова:
метод, методологія, навчання, пізнавальний процес, суб'єкт пізнання, об'єкт пізнання, діалектикаАнотація
Стаття розглядає загальні підходи до методу як наукового поняття у структурі пізнавального процесу. Поява науково обґрунтованих методів пізнання (створення методології як системи принципів і способів організації та побудови теоретичної і практичної діяльності) — це результат творчих здобутків мислителів різних часів, епох, народів. У їх доробку — визначення характеру методу, його підґрунття та функцій.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
22-10-2021
Номер
Розділ
Теоретичні основи педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 Г. П. Поліщук

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Філософсько-епістеміологічне поняття науковості методів пізнання та їх педагогічне відображення. (2021). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 117-124. https://doi.org/10.31812/educdim.4488