Філософсько-епістеміологічне поняття науковості методів пізнання та їх педагогічне відображення

Автор(и)

  • Г. П. Поліщук Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4488

Ключові слова:

метод, методологія, навчання, пізнавальний процес, суб'єкт пізнання, об'єкт пізнання, діалектика

Анотація

Стаття розглядає загальні підходи до методу як наукового поняття у структурі пізнавального процесу. Поява науково обґрунтованих методів пізнання (створення методології як системи принципів і способів організації та побудови теоретичної і практичної діяльності) — це результат творчих здобутків мислителів різних часів, епох, народів. У їх доробку — визначення характеру методу, його підґрунття та функцій.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Г. П. Поліщук, афіліація Криворізький державний педагогічний університет

    кандидат педагогічних наук, старший викладач

Завантаження

Опубліковано

22-10-2021

Номер

Розділ

Теоретичні основи педагогіки вищої школи

Як цитувати

Філософсько-епістеміологічне поняття науковості методів пізнання та їх педагогічне відображення. (2021). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 117-124. https://doi.org/10.31812/educdim.4488

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають