Проблема емоційності навчання в історії розвитку педагогічної думки

Автор(и)

  • С. М. Щербина Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml
  • І. Ю. Щербина Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4593

Ключові слова:

емоції, відчуття, емоційність навчання, принцип емоційності навчання

Анотація

У статті досліджується проблема емоційності навчання в історії розвитку педагогічної думки. Уточнено педагогічну сутність поняття «емоційність навчання».

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор С. М. Щербина, афіліація Криворізький державний педагогічний університет

    кандидат пед. наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

25-11-2011

Номер

Розділ

Умови і засоби гармонізації інтелектуальної та емоційної сторін педагогічного пе

Як цитувати

Проблема емоційності навчання в історії розвитку педагогічної думки. (2011). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 332-336. https://doi.org/10.31812/educdim.4593

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають