Проблема емоційності навчання в історії розвитку педагогічної думки
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4593Ключові слова:
емоції, відчуття, емоційність навчання, принцип емоційності навчанняАнотація
У статті досліджується проблема емоційності навчання в історії розвитку педагогічної думки. Уточнено педагогічну сутність поняття «емоційність навчання».
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
25-11-2011
Номер
Розділ
Умови і засоби гармонізації інтелектуальної та емоційної сторін педагогічного пе
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 С. М. Щербина, І. Ю. Щербина

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Проблема емоційності навчання в історії розвитку педагогічної думки. (2011). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 332-336. https://doi.org/10.31812/educdim.4593