ТЕХНОЛОГІЯ ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ СТАРШОКЛАСНИКІВ (ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ)
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4641Ключові слова:
моніторинг, технологія, якість знань, оцінюванняАнотація
Дана стаття розглядає аспекти підготовки та технології проведення маніть рингу навчальних досягнень старшокласників як наукового феномену.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
29-12-2011
Номер
Розділ
Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 О. В. Штельмах

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
ТЕХНОЛОГІЯ ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ СТАРШОКЛАСНИКІВ (ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ). (2011). Педагогіка вищої та середньої школи, 31, 24-29. https://doi.org/10.31812/educdim.4641