ТЕХНОЛОГІЯ ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ СТАРШОКЛАСНИКІВ (ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ)

Автор(и)

  • О. В. Штельмах Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4641

Ключові слова:

моніторинг, технологія, якість знань, оцінювання

Анотація

Дана стаття розглядає аспекти підготовки та технології проведення маніть рингу навчальних досягнень старшокласників як наукового феномену.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор О. В. Штельмах, афіліація Криворізький державний педагогічний університет

    аспірант

Завантаження

Опубліковано

29-12-2011

Номер

Розділ

Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи

Як цитувати

ТЕХНОЛОГІЯ ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ СТАРШОКЛАСНИКІВ (ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ). (2011). Педагогіка вищої та середньої школи, 31, 24-29. https://doi.org/10.31812/educdim.4641

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають