ОНОВЛЕННЯ ЗМІСТУ МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТИ У ВИЩИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАКЛАДАХ

Автор(и)

  • В.П. Кисільова ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5227

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Берил С.И., Окушко В. Р. Интеллектуальные ресурсы Приднестровья: проблемы глобализации и интеграции //Славянская педагогическая культура. - № 1. - 2002. - С. 3-5.

Бондаревская Е. В. Теория и практика личностно-ориентованого образования. - Ростов-н/Д.: Изд-во РГПУ, 2000. - 352 с.

Гончаренко С. У. Гуманітаризація освіти як першооснова розбудови освітньої системи України. Доповідь на загальних зборах АПН України. - К .: Освіта, 1994.

Зверева Н. Н. Как активизировать обучение в ВУЗе?: Учебно-методическое пособие. - Горький, 1989.

Кисільова В. П. Психолого-гіедагогічні умови персоніфікації підготовки вчителя // Славянская педагогическая культура. - № 1. - 2002. - С . 104-106.

Сериков В. В. Личностный подход в образовании: концепция и технологии. - Волгоград: Перемена, 1994. - 152 с.

Завантаження

Опубліковано

25-12-2003

Номер

Розділ

Особистісно-орієнтоване навчання в практиці вищої школи

Як цитувати

ОНОВЛЕННЯ ЗМІСТУ МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТИ У ВИЩИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАКЛАДАХ. (2003). Педагогіка вищої та середньої школи, 6, 90-91. https://doi.org/10.31812/educdim.5227

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають