ОРГАНІЗАЦІЯ ДІАЛОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ЯК ОПТИМАЛЬНА УМОВА ОСОБИСТІСНО-РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • О.І. Копіца ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5534

Анотація

In this article organizing o f training the dialogue interaction o f pedagogical universities’ students is considered. One of the effective forms o f the training that develops readiness to the interaction and communicative competence is “workshop”.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Вітвицька С.С. Основи педагогіки вищої школи Методичний посібник для студентів магістратури. - К Центр навчальної літератури, 2003. - 316 с.

Нечаева Л.В. Подготовка студентов педагогических институтов к взаимодействию с учащимися: Автореф

д и с.... канд. пед. наук: 13. 00. 01. / Харьковский государственный педагогический институт им. Г.С.

Сковороды. - X., 1991.-18 с.

Роменець В.А., Маноха І.ГІ. Історія психології XX століття: Навчальний посібник. - К.: Либідь, 2003. - 992 с.

Фопель К. Эффективный воркшоп. Динамическое обучение: Пер. с нем. - М.: Генезис, 2003. - 368 с.

Завантаження

Опубліковано

24-05-2022

Номер

Розділ

Проблеми модернізації освіти в практиці вищої школи

Як цитувати

ОРГАНІЗАЦІЯ ДІАЛОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ЯК ОПТИМАЛЬНА УМОВА ОСОБИСТІСНО-РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ. (2022). Педагогіка вищої та середньої школи, 11, 205-211. https://doi.org/10.31812/educdim.5534

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають