ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ НАУКОВИХ ПОНЯТЬ В УЧНІВ НА УРОКАХ КУЛЬТУРОЛОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН

Автор(и)

  • О.В. Ковальська ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6620

Анотація

In this article the reference of the main structural elements of the lessons of education subjects is given.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Заволока Н. Г. Методологические и логико-гносеологические основы учебно-познавательного процесса. — К., 1986. - С. 133-135.

Нечипоренко Н. П. Диагностические приемы исследования уровня развития понятий. - М., 1998. - С. 112.

Усова А. В. Формирование у школьников научных понятий в процессе обучения. - М., 1986. — С. 53.

Шкарлупина Г. Д. Методика преподавания предметов культурнологического цикла. - Р-на-Д., 2005. - С. 119.

Кулько В. А., Цехместрова Т. Д. Формирование у учащихся умений учиться. - М., 1983. - С.89.

Заволока Н. Г. Методологические и логико-гносеологические основі учебного процесса. - К., 1986. - С. 135-142.

Заволока Н. Г. Методологические и логико-гносеологические основі учебного процесса. - К., 1986. - С. 150-151.

Методичні рекомендації щодо вивчення дисциплін художньо-естетичного циклу у 2006/2007 навчальнему році // Ін форм. 36. МОН Укр. - 2006. - № 19-20-21. - С. 57-72.

Завантаження

Опубліковано

13-06-2022

Номер

Розділ

Статті

Як цитувати

ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ НАУКОВИХ ПОНЯТЬ В УЧНІВ НА УРОКАХ КУЛЬТУРОЛОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН. (2022). Педагогіка вищої та середньої школи, 20, 407-417. https://doi.org/10.31812/educdim.6620

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають