Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул вебсайту
Open Menu
Педагогіка вищої та середньої школи
Подання
Анонси
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Редакційний банер
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
Том 5 (2003)
Том 5 (2003)
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v5
Опубліковано:
26-06-2003
Весь випуск
Доступ за передплатою
PDF (англійська)
ТИТУЛЬНА СТОРІНКА
1
PDF
ВХІДНІ ДАНІ
2
PDF
СИСТЕМНИЙ ПІДХІД ДО ОРГАНІЗАЦІЇ НАУКОВОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ В УМОВАХ ВИЩОЇ ШКОЛИ
Л.В. Кондрашова
3-12
PDF
МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В СИСТЕМІ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
І.О. Пальшкова
12-19
PDF (англійська)
РІЗНІ ПІДХОДИ У ВИЗНАЧЕННІ СУТІ ТА ЗМІСТУ ПОНЯТТЯ "НАЦІОНАЛЬНА САМОСВІДОМІСТЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ"
О.В. Попруга
19-25
PDF
ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ В КОНТЕКСТІ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОЇ ОСВІТИ
О.В. Лисевич
26-29
PDF
ПРОФЕСІЙНЕ ПЕДАГОГІЧНЕ ЯВИЩЕ ЯК ОБ'ЄКТ ДОСЛІДЖЕННЯ
А.В. Торхова
29-39
PDF
ДИФЕРЕНЦІЙОВАНЕ НАВЧАННЯ У ШКОЛІ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ ЯК ОДИН ІЗ СПОСОБІВ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ-ПОЧАТКІВЦІВ ДО УПРАВЛІННЯ ПЕДАГОГІЧНИМ ПРОЦЕСОМ
Г.Б. Штельмах
39-45
PDF
ЗАДАЧНИЙ ПІДХІД ТА ПРИНЦИП РОЛЬОВОЇ ПЕРСПЕКТИВИ В ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ ОСНОВА АКТИВІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПОЗИЦІЇ СТУДЕНТІВ
С.М. Щербина
45-49
PDF
РОЛЬ АКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ В МОВНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ
Н.І. Білоконна
50-53
PDF
ПОЕТАПНЕ ФОРМУВАННЯ РОЗУМОВИХ ДІЙ НА ІНОЗЕМНІЙ МОВІ У СТУДЕНТІВ НЕМОВНИХ ВНЗ
О.Г. Каверина
54-58
PDF
АКТИВІЗАЦІЯ РОЗУМОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ НА ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
Н.А. Ігнатюк, Н.Д. Соловйова
58-64
PDF
ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ АКТИВНОСТІ СТУДЕНТІВ У СИСТЕМІ ВИВЧЕННЯ ПРЕДМЕТІВ МУЗИЧНОГО ЦИКЛУ
О.С. Білоус
64-70
PDF
ТОЧКА ЗОРУ I ПЕРСПЕКТИВА В КОМПОЗИЦІЇ
В.Г. Щербина
70-78
PDF
ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ МЕТОДИКИ ВИВЧЕННЯ ЕЛЕКТРОМАГНЕТИЗМУ В ВНЗ ТА СНЗ
О.А. Коновал
78-80
PDF
ЗІСТАВНИЙ АНАЛІЗ У ВИКЛАДАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
М.В . Цегельська, І.С. Зоренко
80-85
PDF
ТВОРЧА АТМОСФЕРА ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА ПІДГОТОВКИ ТВОРЧОГО ВЧИТЕЛЯ
Г.Є. Грибенко
85-91
PDF
СТВОРЕННЯ АКТИВНО-ТВОРЧОГО КЛІМАТУ НА МЕТОДИЧНИХ ЗАНЯТТЯХ ДЛЯ РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО СТИЛЮ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГА
Н.В. Ковальова
91-97
PDF
ДЕЯКІ АСПЕКТИ ЗАСТОСУВАННЯ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ В ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Н.В. Жиляева
97-102
PDF
ПРО СТУПІНЬ ГОТОВНОСТІ СТУДЕНТІВ ДО ДОСЛІДНОЇ РОБОТИ З ПЕДАГОГІЧНОЇ ТЕМАТИКИ
Л.С. Коржова
102-110
PDF
ФОРМУВАННЯ СУСПІЛЬНОЇ СВІДОМОСТІ ТА ТЕНДЕРНА ОСВІТА У ВИЩІЙ ШКОЛІ
Т.О. Дороніна
110-118
PDF
ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ
Р.О. Пильнік
118-123
PDF
ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ САМОСВІДОМОСТІ В КОНТЕКСТІ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОЇ ОСВІТИ І НАЦІОНАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ
Н.П. Мещерякова
123-127
PDF
СУТНІСТЬ І СТРУКТУРА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ УМІНЬ ШКОЛЯРІВ
І.В. Ловянова
127-132
PDF
ЗАПИТАННЯ ЯК ОДИН ІЗ ЗАСОБІВ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ
Н.О. Чувасова
132-138
PDF
ФОРМУВАННЯ ОРГАНІЗОВАНОСТІ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ ЇХНЬОЇ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Н. Вольська
139-146
PDF
ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ НАВЧАННЯ УЧНІВ ЗАСОБАМИ НАВЧАЛЬНОГО ДІАЛОГУ
Г.М. Кляцька
146-153
PDF
ЗАСТОСУВАННЯ ВПРАВ ТРЕНІНГУ НАВЧАЛЬНОГО ДІАЛОГУ В ШКІЛЬНОМУ КУРСІ ЕКОНОМІЧНОЇ І СОЦІАЛЬНОЇ ГЕОГРАФІЇ УКРАЇНИ
О.Л. Ткаченко
153-156
PDF
БІОЛОГІЧНА НАУКА ТА НАВЧАЛЬНИЙ ПРЕДМЕТ: ПРОБЛЕМИ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ
О.В. Комарова
156-161
PDF
ПЕДАГОГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ СТВОРЕННЯМ УМОВ, ШЛЯХІВ І ПІДХОДІВ ДО ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ ІІРИ ВИВЧЕННІ ФІЗИКИ
В.К. Буряк, Ю.В. Рева, А.В. Вернигора, Л.A. Ковальчук
162-173
PDF
ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ
Ю.В. Рева, В.С. Тижневий, С.В. Плотніков, Е.А. Макаренко
173-182
PDF
РАННЯ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ ІНОЗЕМНИМ МОВАМ
Едіта Скочiляс-Кротля
182-184
PDF
ТЕХНОЛОГІЯ РЕАЛІЗАЦІЇ ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ НА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВІ
С.О. Мелікова
184-191
PDF
ОСНОВИ ВОКАЛЬНО-ХОРОВОЇ РОБОТИ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ УЧНІВ СПІВУ
М.В. Вікторова
191-199
PDF
ЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ В ПРОЦЕСІ МУЗИЧНОГО НАВЧАННЯ
О.В. Ковальська
199-202
PDF
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ВОКАЛЬНО-ХОРОВИХ УМІНЬ УЧНІВ НА УРОКАХ МУЗИКИ
І.В. Іванченко
202-210
PDF
ФОРМУВАННЯ СТАВЛЕННЯ ДО БАТЬКІВЩИНИ У ДІТЕЙ В ДОШКІЛЬНОМУ ВІКУ З ВИКОРИСТАННЯМ МЕТОДУ ДЕМОНСТРАЦІЇ ВИРОБІВ МИСТЕЦТВА І ДРАМИ
Марія Крулиця
211-218
PDF
ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ НАВИЧОК ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ У КОНТЕКСТІ ВИХОВНИХ ЗАВДАНЬ ПОЗАШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
О. Литовченко
219-226
PDF
ПІДГОТОВКА ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ ДО АКТИВНОГО ВІДПОЧИНКУ
Тереса Банашкевич
226-231
PDF
ПОЛІСТИЛІСТИЧНА МОДЕЛЬ СВІТУ ЛІНИ КОСТЕНКО
Л.B. Кужільна
231-243
PDF
ПРОБЛЕМА КОНТРОЛЮ І ОБЛІКУ ЗНАНЬ УЧНІВ У ПРАКТИЦІ УКРАЇНСЬКОЇ НІКОЛИ 20-Х PP. XX СТОЛІТТЯ
Г.П. Поліщук
243-250
PDF
ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД ДО УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ ПРИ ПРОВЕДЕННІ ЗАНЯТЬ З РУЧНОЇ ХУДОЖНЬОЇ ПРАЦІ
А.С. Чумак
250-253
PDF
ВАЛЬДОРФСЬКА ШКОЛА У СВІТЛІ ОПТИМІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ РІДНОЇ МОВИ
I.A. Кравцова, Л.Р. Шпачук
253-257
PDF
ВАЛЬДОРФСЬКА ПЕДАГОГІКА ЯК ОСОБИСТIСНО ОРІЄНТОВАНА ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНОЛОГІЯ
Т.Ф. Калініченко
257-261
PDF
ОСОБИСТІСНО - ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД ДО ОРГАНІЗАЦІЇ СПІЛКУВАННЯ ПІДЛІТКІВ У ШКОЛАХ-ІНТЕРНАТАХ
В.А. Яковлева
261-265
PDF
КОМУНІКАТИВНО-ІНДИВІДУАЛІЗОВАНИЙ ПІДХІД ДО УРОКУ РОСІЙСЬКОЇ МОВИ: ДО ПИТАННЯ ПРО ВИКЛАДАННЯ РОСІЙСЬКОГО ЯК ІНОЗЕМНОГО
О.Б. Каневская
265-272
PDF
ДО КОНЦЕПЦІЇ КУРСУ «СТРАНОВЕДЕННЯ. РОСІЯ» ДЛЯ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «МОВА І ЛІТЕРАТУРА (УКРАЇНСЬКА)», НАВЧАЮЧИХ У ВНЗ УКРАЇНИ
В.А. Ветохина, О.I. Гамали
272-278
PDF
ОБРАЗНЕ МИСЛЕННЯ ТА ЙОГО МІСЦЕ В НАВЧАННІ
Н.Г. Недодатко, Л.В. Григоренко, H.L Зеленкова
278-282
PDF
ПЕДАГОГІЧНА СПРЯМОВАНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ
Т.Д. Сидоренко
282-287
PDF
КОНЦЕПЦІЯ ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ ДО ВДОСКОНАЛЕННЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ
О.В. Бугрій
287-296
PDF
МАТЕМАТИЧНІ МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСУ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ
В.В. Королъський
297-298
PDF
ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ЗДОРОВ'Я - НЕВІД'ЄМНА СКЛАДОВА ОСВІТИ
А.П. Афонін, В.О. Брюзгін, LМ. Ковельська
298-299
PDF
ЗМІСТ
300-302
PDF
Мова
English
українська
Останні публікації