РОЛЬ АКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ В МОВНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ

Автор(и)

  • Н.І. Білоконна ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5136

Анотація

The article is devoted to the problem o f using active methods of teaching in Higher Institutions which ensure better results of language training of future teachers. Special attention is payed on such active methods as business game,
discussion.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Вашуленко М. С. Формування мовної особистості вчителя початкових класів //Педагогічна газета. -2001. - N2 7 (85) липень.

Гончаренко С. У. Український педагогічний словник. - К : Либідь, 1997.

Кондрашова Л.В. Процесс обучения в высшей школе. - Кривой Рог, 2001.

Подласый И.П. Педагогика начальной школы. - М.: Владос, 2000.

Савченко О.Я. Дидактика початкової школи. - К.: Абрис, 1997.

Завантаження

Опубліковано

26-06-2003

Номер

Розділ

Статті

Як цитувати

РОЛЬ АКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ В МОВНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ. (2003). Педагогіка вищої та середньої школи, 5, 50-53. https://doi.org/10.31812/educdim.5136

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають