ТЕХНОЛОГІЯ РЕАЛІЗАЦІЇ ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ НА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВІ

Автор(и)

  • С.О. Мелікова ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5161

Анотація

The article is devoted to the problem of individualization of professionaloriented learning. The author considers' the implementation technology of students’ teaching individualization as means of professional intention of foreign languages learning at non-linguistic faculties.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Ахметова Д., Гурье Jl. Преподававтель вуза и инновационные технологии. — Высшее образование в Росии. — 2001. - № 4. - С. 138-144.

Буркова Л. Технології в освіті. // Рідна школа. - 2001.- № 2. - С. 18-20.

Галузинский В. М. Индивидуальный подход в воспитании учащихся. - К. - Рад. школа. - 1982. - 113 с.

Зубченко О. Сутність педагогічної технології в процесі викладання іноземних мов. // Рідна школа. - 2001. - № 7. - С. 25 - 27.

Кирсанов А. А. Индивидуализация учебной деятельности как педагогическая проблема. - Казань: Издательство казанского университета, 1982. - 224 с.

Кондрашова Л. В. Индивидуализация педагогической подготовки в студентов в педвузе // Индивидуальный подход в подготовке будущего учителя. - Кривой Рог , 1995. - С.З-11. DOI: https://doi.org/10.31812/123456789/5735

Ксензова Г. К). Перспективные школьные технологии: Учебно-методическое пособие. - М.: Педагогическое общество России, 2001. - 224 с.

Методика навчання іноземних мов у середніх навчальних закладах: Підручник. - К: Ленвіт, 1999. - 320 с.

Національна доктрина розвитку освіти України у XXI столітті // Освіта України . - 2002. - М 33 (23 квітня).

Рабунский Е. С. Индивидуальный подход в процессе обучения школьников. (На основе анализа их самостоятельной деятельности). М.: Педагогика, 1975. - 184 с.

Завантаження

Опубліковано

26-06-2003

Номер

Розділ

Статті

Як цитувати

ТЕХНОЛОГІЯ РЕАЛІЗАЦІЇ ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ НА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВІ. (2003). Педагогіка вищої та середньої школи, 5, 184-191. https://doi.org/10.31812/educdim.5161

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають