МОДЕЛЮВАННЯ ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ РОБОТИ У ВИВЧЕННІ БІОЛОГІЇ В СТАРШИХ КЛАСАХ

Authors

  • Н. В. Гнілуша Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ "КРИВОРІЗЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ"

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.1963

Keywords:

modeling, teaching students, career guidance, ecology orientation

Abstract

Сучасні вимоги суспільства до рівня професійної підготовки кадрів змушують випускників шкіл до усвідомленого вибору професії, у тому числі і екологічного спрямування. Перед школою стає завдання логічного включення профорієнтаційного матеріалу в навчальний процес.

Ключові слова: моделювання, навчання учнів, профорієнтація, екологічне спрямування.

In modern society's requirements to professional personel studing to give chance for school leavers to do the conscious choice profession, including the ecology focus. School has a task of including logic material to vocational guidance to studing process.

Key words: modeling, teaching students, career guidance, ecology orientation.

Downloads

Download data is not yet available.

Published

29-10-2012

Issue

Section

Current issues of education

How to Cite

МОДЕЛЮВАННЯ ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ РОБОТИ У ВИВЧЕННІ БІОЛОГІЇ В СТАРШИХ КЛАСАХ. (2012). Pedagogy of Higher and Secondary Education, 33, C. 288- 298. https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.1963

Most read articles by the same author(s)