АНАЛІЗ СТАНОВЛЕННЯ ПРОБЛЕМИ ІНТЕГРАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ТА САМООСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ХХІ СТ.
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.1994Keywords:
self-education, integration, academic activity, of self-educated activityAbstract
У даній статті розкривається сутність понять «самоосвіта», «інтеграція», «навчально-пізнавальна діяльність». Висвітлено теоретико-методологічні та історико-педагогічні витоки проблеми організації навчально-пізнавальної та самоосвітньої діяльності студентів ВНЗ на засадах інтеграції.
Ключові слова: самоосвіта, інтеграція, навчально-пізнавальна діяльність.
The essence of the notions: «self-education», «integration», «educational and cognitive activity» is investigated. The article is devoted to the problem of the setting integration of self-educated activity and academic activity in the process of studying.
Key words: self-education, integration, academic activity, of self-educated activity.
Downloads
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2011 Л. А. Бондар

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.