Моделювання когнітивного стилю мислення школярів в системі випереджаючої освіти для сталого розвитку

Автор(и)

  • Світлана Євгенівна Горяна Криворізька загальноосвітня школа І-ІІ ступенів № 88

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3737

Ключові слова:

с талий розвиток, освіта, когнітивний стиль мислення, підлітково˗юнацький вік

Анотація

Стаття присвячена аналізу проблеми сталого розвитку як
основи смисложиттєвого вибору людини в несталих умовах
соціокультурного реформування цивілізації. Наголошено, що освіта є
складовою універсального феномену розвитку, основним пріоритетом
сталого розвитку суспільства. Автор підкреслює, що застосування
інтегративної (центристської) моделі сталого розвитку дозволяє
розширити рамки освіти, наповнити її особистісним змістом. У площині
означеного проаналізовано особливості розвитку когнітивного стилю
мислення школярів підлітково˗юнацького віку. Зроблено висновок про
необхідність цілеспрямованого супроводу даного процесу в умовах освіти
сталого розвитку.

Metrics

PDF views
84
Jan 2019Jul 2019Jan 2020Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 20264.0
|
Abstract views: 136 / PDF downloads: 84

Біографія автора

Світлана Євгенівна Горяна, Криворізька загальноосвітня школа І-ІІ ступенів № 88

вчитель-методист

Downloads

Опубліковано

2018-09-17

Як цитувати

Горяна, С. Є. (2018). Моделювання когнітивного стилю мислення школярів в системі випереджаючої освіти для сталого розвитку. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 9, 164–168. https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3737

Номер

Розділ

Розділ IV