Моделювання когнітивного стилю мислення школярів в системі випереджаючої освіти для сталого розвитку

Основний зміст статті

Світлана Євгенівна Горяна

Анотація

Стаття присвячена аналізу проблеми сталого розвитку як
основи смисложиттєвого вибору людини в несталих умовах
соціокультурного реформування цивілізації. Наголошено, що освіта є
складовою універсального феномену розвитку, основним пріоритетом
сталого розвитку суспільства. Автор підкреслює, що застосування
інтегративної (центристської) моделі сталого розвитку дозволяє
розширити рамки освіти, наповнити її особистісним змістом. У площині
означеного проаналізовано особливості розвитку когнітивного стилю
мислення школярів підлітково˗юнацького віку. Зроблено висновок про
необхідність цілеспрямованого супроводу даного процесу в умовах освіти
сталого розвитку.

Деталі статті

Як цитувати
Горяна, С. (2018). Моделювання когнітивного стилю мислення школярів в системі випереджаючої освіти для сталого розвитку. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 9, 164-168. Retrieved із https://journal.kdpu.edu.ua/psychology/article/view/3737
Розділ
Розділ IV
Біографія автора

Світлана Євгенівна Горяна, Криворізька загальноосвітня школа І-ІІ ступенів № 88

вчитель-методист

Найчастіше читають статті цього автора (авторів)

Особливість: цей модуль вимагає, що б був включений хоча б один модуль статистики / звітів. Якщо ваші модулі статистики повертають більше однієї метрики, то будь ласка обраний вами головну метрику на сторінці налаштувань сайту адміністратором і / або на сторінках налаштування керуючого журналом.