Моделювання когнітивного стилю мислення школярів в системі випереджаючої освіти для сталого розвитку

Автор(и)

  • Світлана Євгенівна Горяна Криворізька загальноосвітня школа І-ІІ ступенів № 88

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3737

Ключові слова:

с талий розвиток, освіта, когнітивний стиль мислення, підлітково˗юнацький вік

Анотація

Стаття присвячена аналізу проблеми сталого розвитку як
основи смисложиттєвого вибору людини в несталих умовах
соціокультурного реформування цивілізації. Наголошено, що освіта є
складовою універсального феномену розвитку, основним пріоритетом
сталого розвитку суспільства. Автор підкреслює, що застосування
інтегративної (центристської) моделі сталого розвитку дозволяє
розширити рамки освіти, наповнити її особистісним змістом. У площині
означеного проаналізовано особливості розвитку когнітивного стилю
мислення школярів підлітково˗юнацького віку. Зроблено висновок про
необхідність цілеспрямованого супроводу даного процесу в умовах освіти
сталого розвитку.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 119 / PDF downloads: 77

Біографія автора

Світлана Євгенівна Горяна, Криворізька загальноосвітня школа І-ІІ ступенів № 88

вчитель-методист

Downloads

Опубліковано

2018-09-17

Як цитувати

Горяна, С. Є. (2018). Моделювання когнітивного стилю мислення школярів в системі випереджаючої освіти для сталого розвитку. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 9, 164–168. https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3737

Номер

Розділ

Розділ IV