Моделювання когнітивного стилю мислення школярів в системі випереджаючої освіти для сталого розвитку

Автор(и)

  • Світлана Євгенівна Горяна , , Криворізька загальноосвітня школа І-ІІ ступенів № 88

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3737

Ключові слова:

с талий розвиток, освіта, когнітивний стиль мислення, підлітково˗юнацький вік

Анотація

Стаття присвячена аналізу проблеми сталого розвитку як
основи смисложиттєвого вибору людини в несталих умовах
соціокультурного реформування цивілізації. Наголошено, що освіта є
складовою універсального феномену розвитку, основним пріоритетом
сталого розвитку суспільства. Автор підкреслює, що застосування
інтегративної (центристської) моделі сталого розвитку дозволяє
розширити рамки освіти, наповнити її особистісним змістом. У площині
означеного проаналізовано особливості розвитку когнітивного стилю
мислення школярів підлітково˗юнацького віку. Зроблено висновок про
необхідність цілеспрямованого супроводу даного процесу в умовах освіти
сталого розвитку.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Світлана Євгенівна Горяна, афіліація , , Криворізька загальноосвітня школа І-ІІ ступенів № 88

    вчитель-методист

Завантаження

Опубліковано

2018-09-17

Номер

Розділ

Розділ IV

Як цитувати

Моделювання когнітивного стилю мислення школярів в системі випереджаючої освіти для сталого розвитку. (2018). Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 9, 164-168. https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3737

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають