Моделювання когнітивного стилю мислення школярів в системі випереджаючої освіти для сталого розвитку
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3737Ключові слова:
с талий розвиток, освіта, когнітивний стиль мислення, підлітково˗юнацький вікАнотація
Стаття присвячена аналізу проблеми сталого розвитку як
основи смисложиттєвого вибору людини в несталих умовах
соціокультурного реформування цивілізації. Наголошено, що освіта є
складовою універсального феномену розвитку, основним пріоритетом
сталого розвитку суспільства. Автор підкреслює, що застосування
інтегративної (центристської) моделі сталого розвитку дозволяє
розширити рамки освіти, наповнити її особистісним змістом. У площині
означеного проаналізовано особливості розвитку когнітивного стилю
мислення школярів підлітково˗юнацького віку. Зроблено висновок про
необхідність цілеспрямованого супроводу даного процесу в умовах освіти
сталого розвитку.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 123
/ PDF downloads: 78