Формування культури спілкування як одна з важливих проблем навчання рідної мови

Автор(и)

  • Світлана Євгенівна Горяна Криворізька загальноосвітня школа І˗ІІІ ступенів № 88

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v7i.7282

Ключові слова:

культура спілкування, комунікативна компетентність, комунікативна спрямованість, діалог

Анотація

Автор розглядає проблему формування культури спілкування як найважливіший аспект процесу вивчення рідної мови. Наголошує на тому, що в процесі спілкування формуються не лише пізнавальні можливості людини, а й інтегральні складові психічного життя. На підставі даних теоретичних позицій було виконано емпіричне дослідження, результати якого презентують вікові особливості комунікативної компетентності підлітків.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 65 / PDF downloads: 57

Біографія автора

Світлана Євгенівна Горяна, Криворізька загальноосвітня школа І˗ІІІ ступенів № 88

заступник директора з навчально-виховної роботи, спеціаліст вищої категорії, вчитель˗методист

Посилання

Малахов В. Етика спілкування / В. Малахов. – Київ : Либідь, 2006.– 400 с.

Радевич-Винницький Я. Етикет і культура спілкування / Я. Радевич-Винницький – Львів : Сполом, 2001. – 223 с.

Токарева Н. Н. Развитие коммуникативной компетентности личности подростка / Н. Н. Токарева. // Scientific Papers of The Witelon State University of Applied Sciences in Legnica – 2014. – № 12 (3). – S. 57–66.

Токарева Н. М. Рефлексивно-комунікативна культура фахівця як передумова професіоналізму / Н. М. Токарева. // Професійна культура фахівця : сутність, реалії, перспективи : матеріали ІІ Міжнародній науково-практичній конференції – Суми : ФОП Цьома С. П., 2016. – С. 37 – 41.

Downloads

Опубліковано

2022-06-25

Як цитувати

Горяна, С. Є. (2022). Формування культури спілкування як одна з важливих проблем навчання рідної мови. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 7, 186–189. https://doi.org/10.31812/psychology.v7i.7282

Номер

Розділ

Розділ IV