Формування культури спілкування як одна з важливих проблем навчання рідної мови
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v7i.7282Ключові слова:
культура спілкування, комунікативна компетентність, комунікативна спрямованість, діалогАнотація
Автор розглядає проблему формування культури спілкування як найважливіший аспект процесу вивчення рідної мови. Наголошує на тому, що в процесі спілкування формуються не лише пізнавальні можливості людини, а й інтегральні складові психічного життя. На підставі даних теоретичних позицій було виконано емпіричне дослідження, результати якого презентують вікові особливості комунікативної компетентності підлітків.
Metrics
Посилання
Малахов В. Етика спілкування / В. Малахов. – Київ : Либідь, 2006.– 400 с.
Радевич-Винницький Я. Етикет і культура спілкування / Я. Радевич-Винницький – Львів : Сполом, 2001. – 223 с.
Токарева Н. Н. Развитие коммуникативной компетентности личности подростка / Н. Н. Токарева. // Scientific Papers of The Witelon State University of Applied Sciences in Legnica – 2014. – № 12 (3). – S. 57–66.
Токарева Н. М. Рефлексивно-комунікативна культура фахівця як передумова професіоналізму / Н. М. Токарева. // Професійна культура фахівця : сутність, реалії, перспективи : матеріали ІІ Міжнародній науково-практичній конференції – Суми : ФОП Цьома С. П., 2016. – С. 37 – 41.