Дослідження інтелектуального компоненту адаптації першокласників до навчання як показника ефективності реалізації в навчальному процесі принципів Нової української школи

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3756

Ключові слова:

адаптація, адаптація першокласників до навчання, структурні компоненти адаптації, інтелектуальний компонент адаптації до навчання, освітня програма «На крилах успіху»

Анотація

Стаття присвячена аналізу проблеми адаптації сучасних
першокласників до навчання у школі. Автор приділяє увагу розкриттю
специфіки адаптації першокласників до навчання в умовах реалізації
принципів Нової української школи, зокрема програми «На крилах
успіху». У статті висвітлено результати емпіричного дослідження
інтелектуального компоненту адаптації першокласників до навчання.
Представлено результати порівняльного аналізу результатів діагностики
рівня сформованості інтелектуального компоненту адаптації
першокласників, що навчаються за програмою «На крилах успіху» та в
умовах традиційного навчання.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Олена Андріївна Ткаченко, афіліація Криворізький державний педагогічний університет

    кандидат психологічних наук, доцент кафедри загальної та вікової психології

Завантаження

Опубліковано

2019-12-12

Номер

Розділ

Розділ V

Як цитувати

Дослідження інтелектуального компоненту адаптації першокласників до навчання як показника ефективності реалізації в навчальному процесі принципів Нової української школи. (2019). Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 9, 264-272. https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3756

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають