Дослідження інтелектуального компоненту адаптації першокласників до навчання як показника ефективності реалізації в навчальному процесі принципів Нової української школи

Основний зміст статті

Олена Андріївна Ткаченко
https://orcid.org/0000-0001-6780-4044

Анотація

Стаття присвячена аналізу проблеми адаптації сучасних
першокласників до навчання у школі. Автор приділяє увагу розкриттю
специфіки адаптації першокласників до навчання в умовах реалізації
принципів Нової української школи, зокрема програми «На крилах
успіху». У статті висвітлено результати емпіричного дослідження
інтелектуального компоненту адаптації першокласників до навчання.
Представлено результати порівняльного аналізу результатів діагностики
рівня сформованості інтелектуального компоненту адаптації
першокласників, що навчаються за програмою «На крилах успіху» та в
умовах традиційного навчання.

Деталі статті

Як цитувати
Ткаченко, О. (2019). Дослідження інтелектуального компоненту адаптації першокласників до навчання як показника ефективності реалізації в навчальному процесі принципів Нової української школи. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 9, 264-272. Retrieved із https://journal.kdpu.edu.ua/psychology/article/view/3756
Розділ
Розділ V
Біографія автора

Олена Андріївна Ткаченко, Криворізький державний педагогічний університет

кандидат психологічних наук, доцент кафедри загальної та вікової психології

Найчастіше читають статті цього автора (авторів)

Особливість: цей модуль вимагає, що б був включений хоча б один модуль статистики / звітів. Якщо ваші модулі статистики повертають більше однієї метрики, то будь ласка обраний вами головну метрику на сторінці налаштувань сайту адміністратором і / або на сторінках налаштування керуючого журналом.