Дослідження інтелектуального компоненту адаптації першокласників до навчання як показника ефективності реалізації в навчальному процесі принципів Нової української школи

Автор(и)

  • Олена Андріївна Ткаченко Криворізький державний педагогічний університет https://orcid.org/0000-0001-6780-4044

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3756

Ключові слова:

адаптація, адаптація першокласників до навчання, структурні компоненти адаптації, інтелектуальний компонент адаптації до навчання, освітня програма «На крилах успіху»

Анотація

Стаття присвячена аналізу проблеми адаптації сучасних
першокласників до навчання у школі. Автор приділяє увагу розкриттю
специфіки адаптації першокласників до навчання в умовах реалізації
принципів Нової української школи, зокрема програми «На крилах
успіху». У статті висвітлено результати емпіричного дослідження
інтелектуального компоненту адаптації першокласників до навчання.
Представлено результати порівняльного аналізу результатів діагностики
рівня сформованості інтелектуального компоненту адаптації
першокласників, що навчаються за програмою «На крилах успіху» та в
умовах традиційного навчання.

Metrics

PDF views
141
Jan 2020Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 202614
|
Abstract views: 147 / PDF downloads: 141

Біографія автора

Олена Андріївна Ткаченко, Криворізький державний педагогічний університет

кандидат психологічних наук, доцент кафедри загальної та вікової психології

Downloads

Опубліковано

2019-12-12

Як цитувати

Ткаченко, О. А. (2019). Дослідження інтелектуального компоненту адаптації першокласників до навчання як показника ефективності реалізації в навчальному процесі принципів Нової української школи. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 9, 264–272. https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3756

Номер

Розділ

Розділ V

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають