Моделювання текстуального простору діалогічної навчальної ситуації
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v5i.7397Ключові слова:
моделювання текстуального простору діалогічної навчальної ситуаціїАнотація
Гуманістично орієнтований педагогічній процес вимагає від учителя вміння будувати діалогічні стосунки з учнем, що в свою чергу, потребує наявності в його свідомості відповідних елементів.
Metrics
Посилання
Кучинский Г. М. Диалог в процессе совместного решения мыслительных задач / Г. М. Кучинский // Проблема общения в психологии. – М., 1981. – С. 92-121.
Кучинский Г. М. Диалог и мышление / Геннадий Михайлович Кучинский. – Минск: Вышэйша школа, 1983. – 190 с.
Кучинский Г.М. Психология внутреннего диалога / Геннадий Михайлович Кучинский. – Минск, 1988. – 234 с.
Олешкевич В. И. Рождение новой психотехнической культуры / Валерий Иванович Олешкевич. – М., 1997. – 180 с.
Проблеми психологічної герменевтики. Монографія / За ред. Н. В. Чепелєвої. – К,: Мілєніум, 2004. – 276 с.