Моделювання текстуального простору діалогічної навчальної ситуації

Автор(и)

  • Олена Андріївна Ткаченко Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v5i.7397

Ключові слова:

моделювання текстуального простору діалогічної навчальної ситуації

Анотація

Гуманістично орієнтований педагогічній процес вимагає від учителя вміння будувати діалогічні стосунки з учнем, що в свою чергу, потребує наявності в його свідомості відповідних елементів.

Metrics

PDF views
89
Jul 2015Jan 2016Jul 2016Jan 2017Jul 2017Jan 2018Jul 2018Jan 2019Jul 2019Jan 2020Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 202610
|
Abstract views: 105 / PDF downloads: 89

Біографія автора

Олена Андріївна Ткаченко, Криворізький державний педагогічний університет

кандидат психологічних наук, доцент кафедри загальної та вікової психології

Посилання

Кучинский Г. М. Диалог в процессе совместного решения мыслительных задач / Г. М. Кучинский // Проблема общения в психологии. – М., 1981. – С. 92-121.

Кучинский Г. М. Диалог и мышление / Геннадий Михайлович Кучинский. – Минск: Вышэйша школа, 1983. – 190 с.

Кучинский Г.М. Психология внутреннего диалога / Геннадий Михайлович Кучинский. – Минск, 1988. – 234 с.

Олешкевич В. И. Рождение новой психотехнической культуры / Валерий Иванович Олешкевич. – М., 1997. – 180 с.

Проблеми психологічної герменевтики. Монографія / За ред. Н. В. Чепелєвої. – К,: Мілєніум, 2004. – 276 с.

Downloads

Опубліковано

2015-03-12

Як цитувати

Ткаченко, О. А. (2015). Моделювання текстуального простору діалогічної навчальної ситуації. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 5, 175–183. https://doi.org/10.31812/psychology.v5i.7397

Номер

Розділ

Розділ IV

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають