Моделювання текстуального простору діалогічної навчальної ситуації

Автор(и)

  • Олена Андріївна Ткаченко Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v5i.7397

Ключові слова:

моделювання текстуального простору діалогічної навчальної ситуації

Анотація

Гуманістично орієнтований педагогічній процес вимагає від учителя вміння будувати діалогічні стосунки з учнем, що в свою чергу, потребує наявності в його свідомості відповідних елементів.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Олена Андріївна Ткаченко, афіліація Криворізький державний педагогічний університет

    кандидат психологічних наук, доцент кафедри загальної та вікової психології

Посилання

Кучинский Г. М. Диалог в процессе совместного решения мыслительных задач / Г. М. Кучинский // Проблема общения в психологии. – М., 1981. – С. 92-121.

Кучинский Г. М. Диалог и мышление / Геннадий Михайлович Кучинский. – Минск: Вышэйша школа, 1983. – 190 с.

Кучинский Г.М. Психология внутреннего диалога / Геннадий Михайлович Кучинский. – Минск, 1988. – 234 с.

Олешкевич В. И. Рождение новой психотехнической культуры / Валерий Иванович Олешкевич. – М., 1997. – 180 с.

Проблеми психологічної герменевтики. Монографія / За ред. Н. В. Чепелєвої. – К,: Мілєніум, 2004. – 276 с.

Завантаження

Опубліковано

2015-03-12

Номер

Розділ

Розділ IV

Як цитувати

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають