Моделювання текстуального простору діалогічної навчальної ситуації

Автор(и)

  • Олена Андріївна Ткаченко Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v5i.7397

Ключові слова:

моделювання текстуального простору діалогічної навчальної ситуації

Анотація

Гуманістично орієнтований педагогічній процес вимагає від учителя вміння будувати діалогічні стосунки з учнем, що в свою чергу, потребує наявності в його свідомості відповідних елементів.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 60 / PDF downloads: 40

Біографія автора

Олена Андріївна Ткаченко, Криворізький державний педагогічний університет

кандидат психологічних наук, доцент кафедри загальної та вікової психології

Посилання

Кучинский Г. М. Диалог в процессе совместного решения мыслительных задач / Г. М. Кучинский // Проблема общения в психологии. – М., 1981. – С. 92-121.

Кучинский Г. М. Диалог и мышление / Геннадий Михайлович Кучинский. – Минск: Вышэйша школа, 1983. – 190 с.

Кучинский Г.М. Психология внутреннего диалога / Геннадий Михайлович Кучинский. – Минск, 1988. – 234 с.

Олешкевич В. И. Рождение новой психотехнической культуры / Валерий Иванович Олешкевич. – М., 1997. – 180 с.

Проблеми психологічної герменевтики. Монографія / За ред. Н. В. Чепелєвої. – К,: Мілєніум, 2004. – 276 с.

Downloads

Опубліковано

2015-03-12

Як цитувати

Ткаченко, О. А. (2015). Моделювання текстуального простору діалогічної навчальної ситуації. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 5, 175–183. https://doi.org/10.31812/psychology.v5i.7397

Номер

Розділ

Розділ IV

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають