Дослідження вікових особливостей діалогічності школярів у змінному соціальному середовищі закладів освіти

Автор(и)

  • Олена Андріївна Ткаченко Криворізький державний педагогічний університет
  • Євгенія Валеріївна Дюбанова Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v2i.7560

Ключові слова:

дослідження вікових особливостей діалогічності школярів у змінному соціальному середовищі закладів освіти

Анотація

В останні роки зміни соціального середовища закладів освіти найбільшим чином виявляються в поширені гуманістичних відносин між всіма учасниками навчально-виховного процесу. Гуманістично орієнтований педагогічній процес вимагає від учителя вміння будувати діалогічні стосунки з учнем. Це можливо тільки за наявності у всіх учасників навчання відповідних якостей свідомості.

Metrics

PDF views
67
Jun 28 '22Jul 01 '22Jul 04 '22Jul 07 '22Jul 10 '22Jul 13 '22Jul 16 '22Jul 19 '22Jul 22 '22Jul 25 '222.0
| |
Abstract views: 106 / PDF downloads: 67

Біографії авторів

Олена Андріївна Ткаченко, Криворізький державний педагогічний університет

викладач кафедри загальної та вікової психології

Євгенія Валеріївна Дюбанова, Криворізький державний педагогічний університет

студентка факультету мистецтв

Посилання

Бодалев А.А., Панферов В.Н и Сухов А.Н // Основы социально психологической теории. Под ред. А.А.Бодалева и А.Н.Сухова. – М.: Международная педагогическая академия, 1995. – с.129 – 133.

Братченко С.Л. Майевтика, диалог, личностный рост // Тези Міжнар. наук. конф. "Майевтика у системі психолопчних знань". - К., 1993.

Дьяконов В.Г. Диалогические особенности развития личности в школьном возрасте // http://www.psyh.kiev.ua/

Кон И.С. Открытие «Я». - М.: Политиздат, 1978. – 367 с.

Кон И.С. Психология ранней юности. - М.: Просвещение, 1989. – 255 с.

Крутій О.М. Формування діалогічності як засобу інтелектуального розвитку старшокласника. Автореф. дис. канд. психол. наук: 19.00.07 . - Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 1998. — 16 с.

Кучинский Г.М. Диалог и мышление. – Мн.: Изд-во БГУ им.В.И.Ленина, 1983. – 190 с.

Орлова О.С. Возрастная динамика выраженности диалогического стиля общения // Человек в мире диалога. Тезисы докладов и сообщений. Всесоюзная конференция. Ленинград, 30 октября – 1 ноября 1990 года. – Л.: АН СССР, 1990. – с.130–131.

Столин В.В. Самосознание личности. – М.: Изд-во МГУ, 1983. – 284 с.

Ткаченко Е.А. Диалогичность как фактор понимания психологической ситуации клиента // Современные проблемы психологии развития и образования человека. Сборник материалов І Всероссийской конференции с международным участием, в 2-х т. – Санкт-Петербург, АОУ ВПО «Ленинградский Государственный Университет имени А.С. Пушкина» - СПб: «АЙСИНГ», 2009 г. – 476 с. (1 т.) – С. 97 – 105.

Флоренская Т.А. Диалог в практической психологии: Наука о душе.–- М.: Гуманитарно-издательский центр ВЛАДОС, 2001. – 208 с.

Downloads

Опубліковано

2022-06-27

Як цитувати

Ткаченко, О. А., & Дюбанова, Є. В. (2022). Дослідження вікових особливостей діалогічності школярів у змінному соціальному середовищі закладів освіти. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 2, 321–326. https://doi.org/10.31812/psychology.v2i.7560

Номер

Розділ

Розділ V

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають