Тренінг як засіб профілактики негативних психічних станів молодших школярів

Автор(и)

  • Тетяна Юліусівна Прахова КЗШ I-III ступенів №108
  • Людмила Вікторівна Пелюх КЗШ I-III ступенів №108

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3767

Ключові слова:

т ренінг, психічні стани, молодші школярі, профілактика.

Анотація

статті проаналізовано ефективність результату
впровадження тренінгової програми, спрямованої на профілактику
негативних психічних станів. Відзначено, що психічні стани дуже важливі
у житті сучасних дітей молодшого шкільного віку. Акцентовано увагу на
тому, що тренінги бувають дуже різні. Аналізуються результати
проведеного дослідження та визначається структура й види негативних
психічних станів серед учнів молодшого шкільного віку. Проаналізований
тренінг як засіб профілактики негативних психічних станів молодших
школярів.

Metrics

PDF views
135
Jan 2019Jul 2019Jan 2020Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 20268
|
Abstract views: 227 / PDF downloads: 135

Біографії авторів

Тетяна Юліусівна Прахова, КЗШ I-III ступенів №108

вчитель початкових класів 

Людмила Вікторівна Пелюх, КЗШ I-III ступенів №108

вчитель початкових класів 

Downloads

Опубліковано

2018-09-17

Як цитувати

Прахова, Т. Ю., & Пелюх, Л. В. (2018). Тренінг як засіб профілактики негативних психічних станів молодших школярів. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 9, 189–193. https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3767

Номер

Розділ

Розділ IV