Тренінг як засіб профілактики негативних психічних станів молодших школярів

Основний зміст статті

Тетяна Юліусівна Прахова
Людмила Вікторівна Пелюх

Анотація

статті проаналізовано ефективність результату
впровадження тренінгової програми, спрямованої на профілактику
негативних психічних станів. Відзначено, що психічні стани дуже важливі
у житті сучасних дітей молодшого шкільного віку. Акцентовано увагу на
тому, що тренінги бувають дуже різні. Аналізуються результати
проведеного дослідження та визначається структура й види негативних
психічних станів серед учнів молодшого шкільного віку. Проаналізований
тренінг як засіб профілактики негативних психічних станів молодших
школярів.

Деталі статті

Як цитувати
Прахова, Т., & Пелюх, Л. (2018). Тренінг як засіб профілактики негативних психічних станів молодших школярів. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 9, 189-193. Retrieved із https://journal.kdpu.edu.ua/psychology/article/view/3767
Розділ
Розділ IV
Біографії авторів

Тетяна Юліусівна Прахова, КЗШ I-III ступенів №108

вчитель початкових класів 

Людмила Вікторівна Пелюх, КЗШ I-III ступенів №108

вчитель початкових класів 

Найчастіше читають статті цього автора (авторів)

Особливість: цей модуль вимагає, що б був включений хоча б один модуль статистики / звітів. Якщо ваші модулі статистики повертають більше однієї метрики, то будь ласка обраний вами головну метрику на сторінці налаштувань сайту адміністратором і / або на сторінках налаштування керуючого журналом.