Тренінг як засіб профілактики негативних психічних станів молодших школярів

Автор(и)

  • Тетяна Юліусівна Прахова КЗШ I-III ступенів №108
  • Людмила Вікторівна Пелюх КЗШ I-III ступенів №108

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3767

Ключові слова:

т ренінг, психічні стани, молодші школярі, профілактика.

Анотація

статті проаналізовано ефективність результату
впровадження тренінгової програми, спрямованої на профілактику
негативних психічних станів. Відзначено, що психічні стани дуже важливі
у житті сучасних дітей молодшого шкільного віку. Акцентовано увагу на
тому, що тренінги бувають дуже різні. Аналізуються результати
проведеного дослідження та визначається структура й види негативних
психічних станів серед учнів молодшого шкільного віку. Проаналізований
тренінг як засіб профілактики негативних психічних станів молодших
школярів.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 202 / PDF downloads: 121

Біографії авторів

Тетяна Юліусівна Прахова, КЗШ I-III ступенів №108

вчитель початкових класів 

Людмила Вікторівна Пелюх, КЗШ I-III ступенів №108

вчитель початкових класів 

Downloads

Опубліковано

2018-09-17

Як цитувати

Прахова, Т. Ю., & Пелюх, Л. В. (2018). Тренінг як засіб профілактики негативних психічних станів молодших школярів. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 9, 189–193. https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3767

Номер

Розділ

Розділ IV