Тренінг як засіб профілактики негативних психічних станів молодших школярів
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3767Ключові слова:
т ренінг, психічні стани, молодші школярі, профілактика.Анотація
статті проаналізовано ефективність результату
впровадження тренінгової програми, спрямованої на профілактику
негативних психічних станів. Відзначено, що психічні стани дуже важливі
у житті сучасних дітей молодшого шкільного віку. Акцентовано увагу на
тому, що тренінги бувають дуже різні. Аналізуються результати
проведеного дослідження та визначається структура й види негативних
психічних станів серед учнів молодшого шкільного віку. Проаналізований
тренінг як засіб профілактики негативних психічних станів молодших
школярів.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 202
/ PDF downloads: 121