Загальні закономірності розвитку пам’яті в учнів молодшого шкільного віку

Автор(и)

  • Тетяна Юліусівна Прахова Криворізька загальноосвітня школа I-III ступенів № 108
  • Ірина Іванівна Таран Криворізька загальноосвітня школа І˗ІІІ ступенів № 88

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v0i0.7217

Ключові слова:

молодший шкільний вік, мнемотехніка, пам'ять

Анотація

У статті надано загальну характеристику пам’яті учнів молодшого шкільного віку. Розкрито класифікацію видів пам’яті, які фігурують у молодших школярів. Визначено стратегію використання мнемотехніки у роботі з учнями молодшого шкільного віку.

Metrics

PDF views
91
Jun 25 '22Jun 28 '22Jul 01 '22Jul 04 '22Jul 07 '22Jul 10 '22Jul 13 '22Jul 16 '22Jul 19 '22Jul 22 '222.0
| |
Abstract views: 146 / PDF downloads: 91

Біографії авторів

Тетяна Юліусівна Прахова, Криворізька загальноосвітня школа I-III ступенів № 108

вчитель початкових класів

Ірина Іванівна Таран, Криворізька загальноосвітня школа І˗ІІІ ступенів № 88

вчитель початкових класів 

Downloads

Опубліковано

2022-06-24

Як цитувати

Прахова, Т. Ю., & Таран, І. І. (2022). Загальні закономірності розвитку пам’яті в учнів молодшого шкільного віку. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 8, 79–82. https://doi.org/10.31812/psychology.v0i0.7217

Номер

Розділ

Розділ II