Психологiчнi особливостi синдрому емоцiйного вигорання працiвникiв освiти

Автор(и)

  • Алiна Миколаївна Яковлева Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v11i0.4425

Ключові слова:

емоцiйне вигорання, афективне виснаження, напруження, перенавантаження, хронiчна втома, професiйний стрес

Анотація

Стаття присвячена проблемi емоцiйного вигорання
працiвникiв освiти. Представлено теоретичний огляд сучасних
концепцiй феномену. Зроблено спробу розгорнутого дефiнiтивного
аналiзу базового поняття. Означено основну сутнiсть феномену
як складного психофiзiологiчного явища, що виникає внаслiдок
тривалого емоцiйного перенавантаження, особливо в умовах
виконання професiйної дiяльностi. Визначено полiфакторну специфiку
та змiстовно-динамiчнi особливостi синдрому емоцiйного вигорання
працiвникiв освiти. Обґрунтовано необхiднiсть органiзацiї соцiальногопсихологiчного супроводу дiяльностi вчителя, що передбачає
полiпшення умов працi та пiдвищення енергетично-адаптацiйного
потенцiалу працiвникiв освiти.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 125 / PDF downloads: 99

Біографія автора

Алiна Миколаївна Яковлева, Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

студентка

факультету iноземних мов
Криворiзький державний педагогiчний унiверситет
Кривий Рiг, Україна

Downloads

Опубліковано

2021-05-02

Як цитувати

Яковлева, А. М. (2021). Психологiчнi особливостi синдрому емоцiйного вигорання працiвникiв освiти. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 11, 163–175. https://doi.org/10.31812/psychology.v11i0.4425

Номер

Розділ

Розділ IV