Психологiчнi особливостi синдрому емоцiйного вигорання працiвникiв освiти
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v11i0.4425Ключові слова:
емоцiйне вигорання, афективне виснаження, напруження, перенавантаження, хронiчна втома, професiйний стресАнотація
Стаття присвячена проблемi емоцiйного вигорання
працiвникiв освiти. Представлено теоретичний огляд сучасних
концепцiй феномену. Зроблено спробу розгорнутого дефiнiтивного
аналiзу базового поняття. Означено основну сутнiсть феномену
як складного психофiзiологiчного явища, що виникає внаслiдок
тривалого емоцiйного перенавантаження, особливо в умовах
виконання професiйної дiяльностi. Визначено полiфакторну специфiку
та змiстовно-динамiчнi особливостi синдрому емоцiйного вигорання
працiвникiв освiти. Обґрунтовано необхiднiсть органiзацiї соцiальногопсихологiчного супроводу дiяльностi вчителя, що передбачає
полiпшення умов працi та пiдвищення енергетично-адаптацiйного
потенцiалу працiвникiв освiти.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 125
/ PDF downloads: 99