Шкільна соціалізація учнів початкових класів як умова єдності навчання і виховання

Автор(и)

  • Олена Миколаївна Шевченко , КЗШ І-ІІ ступенів № 64

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v0i0.7235

Ключові слова:

соціалізація, молодший школяр, шкільна тривожність, компоненти соціалізації, освітній простір

Анотація

Стаття присвячена проблемі психолого˗педагогічного супроводу соціалізації молодших школярів у закладах освіти. Розглянуто основні компоненти шкільної соціалізації дітей. Визначено важливість адекватної соціалізації учнів початкової школи у формуванні ситуації успіху в навчанні та вихованні. Досліджено рівень виявлення шкільної тривожності молодшими школярами. Зроблено висновок про необхідність об’єднання зусиль сім’ї та школи у вирішенні задач соціалізації молодших школярів.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Олена Миколаївна Шевченко, афіліація , КЗШ І-ІІ ступенів № 64

    вчитель початкових класів, заступник директора з НВР, вища категорія, старший вчитель

Завантаження

Опубліковано

2018-09-17

Номер

Розділ

Розділ IV

Як цитувати

Шкільна соціалізація учнів початкових класів як умова єдності навчання і виховання. (2018). Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 8, 177-180. https://doi.org/10.31812/psychology.v0i0.7235

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають