Шкільна соціалізація учнів початкових класів як умова єдності навчання і виховання

Автор(и)

  • Олена Миколаївна Шевченко КЗШ І-ІІ ступенів № 64

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v0i0.7235

Ключові слова:

соціалізація, молодший школяр, шкільна тривожність, компоненти соціалізації, освітній простір

Анотація

Стаття присвячена проблемі психолого˗педагогічного супроводу соціалізації молодших школярів у закладах освіти. Розглянуто основні компоненти шкільної соціалізації дітей. Визначено важливість адекватної соціалізації учнів початкової школи у формуванні ситуації успіху в навчанні та вихованні. Досліджено рівень виявлення шкільної тривожності молодшими школярами. Зроблено висновок про необхідність об’єднання зусиль сім’ї та школи у вирішенні задач соціалізації молодших школярів.

Metrics

PDF views
83
Jan 2019Jul 2019Jan 2020Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 20266.0
|
Abstract views: 214 / PDF downloads: 83

Біографія автора

Олена Миколаївна Шевченко, КЗШ І-ІІ ступенів № 64

вчитель початкових класів, заступник директора з НВР, вища категорія, старший вчитель

Downloads

Опубліковано

2018-09-17

Як цитувати

Шевченко, О. М. (2018). Шкільна соціалізація учнів початкових класів як умова єдності навчання і виховання. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 8, 177–180. https://doi.org/10.31812/psychology.v0i0.7235

Номер

Розділ

Розділ IV