Шкільна соціалізація учнів початкових класів як умова єдності навчання і виховання
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v0i0.7235Ключові слова:
соціалізація, молодший школяр, шкільна тривожність, компоненти соціалізації, освітній простірАнотація
Стаття присвячена проблемі психолого˗педагогічного супроводу соціалізації молодших школярів у закладах освіти. Розглянуто основні компоненти шкільної соціалізації дітей. Визначено важливість адекватної соціалізації учнів початкової школи у формуванні ситуації успіху в навчанні та вихованні. Досліджено рівень виявлення шкільної тривожності молодшими школярами. Зроблено висновок про необхідність об’єднання зусиль сім’ї та школи у вирішенні задач соціалізації молодших школярів.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
2018-09-17
Номер
Розділ
Розділ IV
Як цитувати
Шкільна соціалізація учнів початкових класів як умова єдності навчання і виховання. (2018). Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 8, 177-180. https://doi.org/10.31812/psychology.v0i0.7235