Нова українська школа: досвiд i перспективи
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v0i10.3926Ключові слова:
Нова українська школа, освiтнiй простiр, психолого-педагогiчна системаАнотація
Анотацiя. У статтi розглядаються питання сутностi та якостi
сучасного освiтнього простору як фактору становлення Нової
української школи. Аналiзуються психолого-педагогiчнi тенденцiї
та умови оптимiзацiї освiтнього процесу вiдповiдно до завдань,
визначених Державним стандартом початкової освiти. Розкрито
важливiсть органiзацiї оптимального навчального простору у класi
згiдно iз законами ергономiки та естетики. Наголошено на актуальностi
дотримання принципу наступностi дошкiльної та початкової освiти.
Автор пiдкреслює, що компетентнiсний пiдхiд у навчаннi є важливим
ресурсом особистiсного розвитку дитини. Зроблено висновок про
необхiднiсть системного реформування початкової освiти у вимiрах
НУШ.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 222
/ PDF downloads: 124