Нова українська школа: досвiд i перспективи

Основний зміст статті

Олена Миколаївна Шевченко

Анотація

Анотацiя. У статтi розглядаються питання сутностi та якостi
сучасного освiтнього простору як фактору становлення Нової
української школи. Аналiзуються психолого-педагогiчнi тенденцiї
та умови оптимiзацiї освiтнього процесу вiдповiдно до завдань,
визначених Державним стандартом початкової освiти. Розкрито
важливiсть органiзацiї оптимального навчального простору у класi
згiдно iз законами ергономiки та естетики. Наголошено на актуальностi
дотримання принципу наступностi дошкiльної та початкової освiти.
Автор пiдкреслює, що компетентнiсний пiдхiд у навчаннi є важливим
ресурсом особистiсного розвитку дитини. Зроблено висновок про
необхiднiсть системного реформування початкової освiти у вимiрах
НУШ.

Деталі статті

Як цитувати
Шевченко, О. (2020). Нова українська школа: досвiд i перспективи. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, (10), 194–202. Retrieved із https://journal.kdpu.edu.ua/psychology/article/view/3926
Розділ
Розділ IV
Біографія автора

Олена Миколаївна Шевченко, КЗШ I–II ступенiв № 64

вчитель початкових класiв, вчитель вищої категорiї, старший
вчитель
заступник директора з навчально-виховної роботи

Найчастіше читають статті цього автора (авторів)

Особливість: цей модуль вимагає, що б був включений хоча б один модуль статистики / звітів. Якщо ваші модулі статистики повертають більше однієї метрики, то будь ласка обраний вами головну метрику на сторінці налаштувань сайту адміністратором і / або на сторінках налаштування керуючого журналом.