Нова українська школа: досвiд i перспективи
Основний зміст статті
Анотація
Анотацiя. У статтi розглядаються питання сутностi та якостi
сучасного освiтнього простору як фактору становлення Нової
української школи. Аналiзуються психолого-педагогiчнi тенденцiї
та умови оптимiзацiї освiтнього процесу вiдповiдно до завдань,
визначених Державним стандартом початкової освiти. Розкрито
важливiсть органiзацiї оптимального навчального простору у класi
згiдно iз законами ергономiки та естетики. Наголошено на актуальностi
дотримання принципу наступностi дошкiльної та початкової освiти.
Автор пiдкреслює, що компетентнiсний пiдхiд у навчаннi є важливим
ресурсом особистiсного розвитку дитини. Зроблено висновок про
необхiднiсть системного реформування початкової освiти у вимiрах
НУШ.
Деталі статті
Як цитувати
Шевченко, О. (2020). Нова українська школа: досвiд i перспективи. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, (10), 194–202. Retrieved із https://journal.kdpu.edu.ua/psychology/article/view/3926
Номер
Розділ
Розділ IV