Нова українська школа: досвiд i перспективи

Автор(и)

  • Олена Миколаївна Шевченко , , КЗШ I–II ступенiв № 64

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v0i10.3926

Ключові слова:

Нова українська школа, освiтнiй простiр, психолого-педагогiчна система

Анотація

Анотацiя. У статтi розглядаються питання сутностi та якостi
сучасного освiтнього простору як фактору становлення Нової
української школи. Аналiзуються психолого-педагогiчнi тенденцiї
та умови оптимiзацiї освiтнього процесу вiдповiдно до завдань,
визначених Державним стандартом початкової освiти. Розкрито
важливiсть органiзацiї оптимального навчального простору у класi
згiдно iз законами ергономiки та естетики. Наголошено на актуальностi
дотримання принципу наступностi дошкiльної та початкової освiти.
Автор пiдкреслює, що компетентнiсний пiдхiд у навчаннi є важливим
ресурсом особистiсного розвитку дитини. Зроблено висновок про
необхiднiсть системного реформування початкової освiти у вимiрах
НУШ.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Олена Миколаївна Шевченко, афіліація , , КЗШ I–II ступенiв № 64

    вчитель початкових класiв, вчитель вищої категорiї, старший
    вчитель
    заступник директора з навчально-виховної роботи

Завантаження

Опубліковано

2020-04-22

Номер

Розділ

Розділ IV

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають