Психолого-педагогічні умови впровадження допрофільної та профільної освіти в загальноосвітніх навчальних закладах

Автор(и)

  • Галина Миколаївна Котенко Криворізька загальноосвітня школа І˗ІІІ ступенів № 57

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v3i.7489

Ключові слова:

психолого-педагогічні умови впровадження допрофільної та профільної освіти в загальноосвітніх навчальних закладах

Анотація

Для того щоб готувати людину до інноваційного способу життя, треба модернізувати сучасну модель школи, змінити спрямованість навчального процесу від загальних питань навчання до професійної підготовки молодої людини до майбутньої спеціальності (професії). Актуальність такого навчання зумовлена потребами сьогодення — посиленням ключової місії школи у професійному самовизначенні старшокласників, створенням умов для розвитку творчої особистості, здатної ефективно працювати та навчатися упродовж усього життя.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 75 / PDF downloads: 57

Біографія автора

Галина Миколаївна Котенко, Криворізька загальноосвітня школа І˗ІІІ ступенів № 57

вчитель української мови і літератури та світової літератури (вища кат.)

Посилання

Бєссонов Р. В. Інтенсифікація і отимізація процесу навчання учнів профільних класів / Р. В. // Бєссонов Педагогіка. - 2007. -№ 1.-С. 28-33.

Готовність учня до профільного навчання / Упоряд.: В. Рибалка. За заг. ред. С. Максименка, О. Главник. - К.: Мікрос-СВС, 2003. -112 с.

Гузик М. Профільне навчання: як організувати, не зруйнувавши школу. - К.: Видавничий дім "Шкільний світ", 2005. - 92 с.

Калініченко Н.А. Профільне навчання: теорія та методика / Н.А. Калініченко // Педагогічний альманах.-2011.- Випуск 9. - С.37-44.

Максименко С. Психологічний супровід профільного навчання. Теоретичні основи / С. Максименко // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2009. - № 5. - С. 27-28.

Петрощук Н. Профільна школа: історія і сьогодення / Н. Петрощук // Директор школи.-2011.-№7.- С.7-8.

Ренькас Б.М. Місце та роль профільного навчання в розвитку сучасних загальноосвітніх шкіл / Б. М. Ренькас //Вісник Житомирського державного університету. Педагогічні науки.-2009. Випуск 49.-С.118-121

Downloads

Опубліковано

2022-06-27

Як цитувати

Котенко, Г. М. (2022). Психолого-педагогічні умови впровадження допрофільної та профільної освіти в загальноосвітніх навчальних закладах. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 3, 144–148. https://doi.org/10.31812/psychology.v3i.7489

Номер

Розділ

Розділ IV