Психолого-педагогічні умови впровадження допрофільної та профільної освіти в загальноосвітніх навчальних закладах
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v3i.7489Ключові слова:
психолого-педагогічні умови впровадження допрофільної та профільної освіти в загальноосвітніх навчальних закладахАнотація
Для того щоб готувати людину до інноваційного способу життя, треба модернізувати сучасну модель школи, змінити спрямованість навчального процесу від загальних питань навчання до професійної підготовки молодої людини до майбутньої спеціальності (професії). Актуальність такого навчання зумовлена потребами сьогодення — посиленням ключової місії школи у професійному самовизначенні старшокласників, створенням умов для розвитку творчої особистості, здатної ефективно працювати та навчатися упродовж усього життя.
Metrics
Посилання
Бєссонов Р. В. Інтенсифікація і отимізація процесу навчання учнів профільних класів / Р. В. // Бєссонов Педагогіка. - 2007. -№ 1.-С. 28-33.
Готовність учня до профільного навчання / Упоряд.: В. Рибалка. За заг. ред. С. Максименка, О. Главник. - К.: Мікрос-СВС, 2003. -112 с.
Гузик М. Профільне навчання: як організувати, не зруйнувавши школу. - К.: Видавничий дім "Шкільний світ", 2005. - 92 с.
Калініченко Н.А. Профільне навчання: теорія та методика / Н.А. Калініченко // Педагогічний альманах.-2011.- Випуск 9. - С.37-44.
Максименко С. Психологічний супровід профільного навчання. Теоретичні основи / С. Максименко // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2009. - № 5. - С. 27-28.
Петрощук Н. Профільна школа: історія і сьогодення / Н. Петрощук // Директор школи.-2011.-№7.- С.7-8.
Ренькас Б.М. Місце та роль профільного навчання в розвитку сучасних загальноосвітніх шкіл / Б. М. Ренькас //Вісник Житомирського державного університету. Педагогічні науки.-2009. Випуск 49.-С.118-121