Використання електронних посібників у навчальному процесі початкової школи

Authors

  • Любов Миколаївна Макара , Криворізька загальноосвітня школа І˗ІІІ ступенів № 88

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v6i.7345

Keywords:

інформаційні технології, електронний посібник, ефективність навчання, пізнавальна активність

Abstract

У статті автор розглядає питання місця електронних посібників у навчальному процесі початкової школи як засобу підвищення ефективності навчання, що сприяє підвищенню пізнавальної активності та активізації навчальної діяльності учнів.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

  • Любов Миколаївна Макара, , Криворізька загальноосвітня школа І˗ІІІ ступенів № 88

    заступник директора з навчально-виховної роботи, спеціалист вищої категорії, вчитель-методист

References

Агеев В. Н. Электронные издания учебного назначения: концепции, создание, использование: Учебное пособие / В. Н. Агеев, Ю. Г. Древс. – Москва: Моск.гос.ун-т печати, 2003. – 236 с.

Гриценчук О. О. Використання ІКТ у викладанні суспільствознавчих дисциплін у зарубіжній школі / Олена Олександрівна Гриценчук // [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/e-journals/ITZN/em8/content/08goosfi.htm

Токарев Д. В. Психологічні аспекти застосування електронних підручників при викладанні географії / Д. В. Токарев // Актуальні проблеми психології в закладах освіти: зб. наук. праць. – Кривий Ріг: Видавничий дім, 2012. – С. 240 – 245.

Шепетко Ю. М. Електронний підручник як ефективний засіб підвищення якості освіти / Юлія Миколаївна Шепетко // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2010 – № 6 (20) / [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/ejournals/ITZN/em20/content/10symeoq.htm

Published

2022-06-25

Issue

Section

Розділ IV

How to Cite

Використання електронних посібників у навчальному процесі початкової школи. (2022). Actual Problems of Psychology in Educational Institutions, 6, 229-232. https://doi.org/10.31812/psychology.v6i.7345

Most read articles by the same author(s)