Педагогічний такт вчителя як передумова ефективної професійної діяльності
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v5i.7383Keywords:
педагогічний такт вчителя як передумова ефективної професійної діяльностіAbstract
Гуманізація освітньо-виховного процесу в сучасних умовах несталого соціокультурного простору потребує динамічного реформування суб’єкт-суб’єктної взаємодії на засадах паритетного діалогу. Модернізація педагогічних систем передбачає зокрема перехід від тоталітарної уніфікації, усталених стереотипів, неефективних шаблонів до творчої ініціативи й індивідуальної відповідальності педагогів у проектуванні й організації педагогічного процесу.
Downloads
Download data is not yet available.
References
Синиця І. Е. Педагогічний такт і майстерність вчителя. / І.Е.Синиця – К.: Педагогіка, 1983. – 248 с.
Педагогічна майстерність: Підручник / І. А. Зязюн, Л. В. Крамущенко, І. Ф. Кривонос та ін.; за ред. І. А. Зязюн. – К.: Вища школа, 1997. – 349 с.
Downloads
Published
2015-03-12
Issue
Section
Розділ III
How to Cite
Педагогічний такт вчителя як передумова ефективної професійної діяльності. (2015). Actual Problems of Psychology in Educational Institutions, 5, 112-115. https://doi.org/10.31812/psychology.v5i.7383