Категоріальний психосинтез проблеми життєвого досвіду особистості
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3710Ключові слова:
життєвий досвід, компетентність, життєтворчі уміння, інтеріоризація, внутрішні резерви, самореалізаціяАнотація
Стаття присвячена проблемі життєвого досвіду
особистості. Представлено теоретико-методологічний огляд сучасних
концепцій життєвого досвіду. Робиться спроба розгорнутого
дефінітивного аналізу поняття «життєвий досвід». Визначається специфіка
досвіду саме як категорії життєтворчості. Представлено психологічну
модель досвіду як результату перетворювальних можливостей суб'єкта в
умовах реальної життєдіяльності. Акцентується увага на діях
конструювання, трансформації та інтеріоризації як основних механізмах
формування досвіду. Виявляються особливості струкутрно-динамічної
організації життєвого досвіду, підкреслюється його функціональна роль
як системи компетентностей особистості в організації продуктивної
життєдіяльності.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
2019-12-12
Номер
Розділ
Розділ I
Як цитувати
Категоріальний психосинтез проблеми життєвого досвіду особистості. (2019). Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 9, 10-19. https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3710