Тренінг як засіб профілактики негативних психічних станів молодших школярів

Автор(и)

  • Тетяна Юліусівна Прахова , , КЗШ I-III ступенів №108
  • Людмила Вікторівна Пелюх , , КЗШ I-III ступенів №108

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3767

Ключові слова:

т ренінг, психічні стани, молодші школярі, профілактика.

Анотація

статті проаналізовано ефективність результату
впровадження тренінгової програми, спрямованої на профілактику
негативних психічних станів. Відзначено, що психічні стани дуже важливі
у житті сучасних дітей молодшого шкільного віку. Акцентовано увагу на
тому, що тренінги бувають дуже різні. Аналізуються результати
проведеного дослідження та визначається структура й види негативних
психічних станів серед учнів молодшого шкільного віку. Проаналізований
тренінг як засіб профілактики негативних психічних станів молодших
школярів.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографії авторів

  • автор Тетяна Юліусівна Прахова, афіліація , , КЗШ I-III ступенів №108

    вчитель початкових класів 

  • автор Людмила Вікторівна Пелюх, афіліація , , КЗШ I-III ступенів №108

    вчитель початкових класів 

Завантаження

Опубліковано

2018-09-17

Номер

Розділ

Розділ IV

Як цитувати

Тренінг як засіб профілактики негативних психічних станів молодших школярів. (2018). Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 9, 189-193. https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3767

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають