Загальні закономірності розвитку пам’яті в учнів молодшого шкільного віку
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v0i0.7217Ключові слова:
молодший шкільний вік, мнемотехніка, пам'ятьАнотація
У статті надано загальну характеристику пам’яті учнів молодшого шкільного віку. Розкрито класифікацію видів пам’яті, які фігурують у молодших школярів. Визначено стратегію використання мнемотехніки у роботі з учнями молодшого шкільного віку.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
2022-06-24
Номер
Розділ
Розділ II
Як цитувати
Загальні закономірності розвитку пам’яті в учнів молодшого шкільного віку. (2022). Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 8, 79-82. https://doi.org/10.31812/psychology.v0i0.7217