Загальні закономірності розвитку пам’яті в учнів молодшого шкільного віку

Автор(и)

  • Тетяна Юліусівна Прахова , Криворізька загальноосвітня школа I-III ступенів № 108
  • Ірина Іванівна Таран , Криворізька загальноосвітня школа І˗ІІІ ступенів № 88

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v0i0.7217

Ключові слова:

молодший шкільний вік, мнемотехніка, пам'ять

Анотація

У статті надано загальну характеристику пам’яті учнів молодшого шкільного віку. Розкрито класифікацію видів пам’яті, які фігурують у молодших школярів. Визначено стратегію використання мнемотехніки у роботі з учнями молодшого шкільного віку.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографії авторів

  • автор Тетяна Юліусівна Прахова, афіліація , Криворізька загальноосвітня школа I-III ступенів № 108

    вчитель початкових класів

  • автор Ірина Іванівна Таран, афіліація , Криворізька загальноосвітня школа І˗ІІІ ступенів № 88

    вчитель початкових класів 

Завантаження

Опубліковано

2022-06-24

Номер

Розділ

Розділ II

Як цитувати

Загальні закономірності розвитку пам’яті в учнів молодшого шкільного віку. (2022). Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 8, 79-82. https://doi.org/10.31812/psychology.v0i0.7217

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають