Своєрiднiсть портретування в романi Дж.Фаулза«Колекцiонер»

Автор(и)

  • Артем Галич , SI “Taras Shevchenko Luhansk National University” (Starobіlsk city) , ГУ «Луганский национальный университет имени Тараса Шевченко» (г. Старобельск) , ДЗ «Луганський національний університет ім. Тараса Шевченка» (м. Старобльськ)

DOI:

https://doi.org/10.31812/world_lit.v13i0.2343

Ключові слова:

портрет, некропортрет, розгорнутий портрет

Анотація

Портрет є одним з найважливiших художнiх засобiв вiдтворення особистостi в лiтературi. Автор цiлком вiльний уствореннi портретної характеристики окремої людини, що належить до певного вiку, соцiального стану, статi, освiти, професiї, схильностям характеру й вiдповiдно до власного задуму вiдображає iндивiдуальнi та типовi риси героя. Роман «Колекцiонер» (англ. The Collector) —перший твiр Дж.Фаулза, що одразу пiсля друку принiс йому всесвiтню славу. Твiр — це iсторiя життя молодого колекцiонера метеликiв Фредерiка Клегга, невиразного, некрасивого персонажа, який невмiв комунiкувати з оточенням, а тому вiн замiсть метелика викрадає гарну, молоду дiвчину на iм’я Мiранда. У заздалегiдь облаштованому
ним пiдвалi будинку Мiранда стає полонянкою i врештi гине.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Артем Галич, афіліація , SI “Taras Shevchenko Luhansk National University” (Starobіlsk city), ГУ «Луганский национальный университет имени Тараса Шевченко» (г. Старобельск), ДЗ «Луганський національний університет ім. Тараса Шевченка» (м. Старобльськ)

    доктор філологічних наук, доцент,

    завідувач кафедри журналiстики та видавничої справи

Завантаження

Опубліковано

2019-06-30

Номер

Розділ

Поетика літератур світу

Як цитувати