Своєрiднiсть портретування в романi Дж.Фаулза«Колекцiонер»
DOI:
https://doi.org/10.31812/world_lit.v13i0.2343Ключові слова:
портрет, некропортрет, розгорнутий портретАнотація
Портрет є одним з найважливiших художнiх засобiв вiдтворення особистостi в лiтературi. Автор цiлком вiльний уствореннi портретної характеристики окремої людини, що належить до певного вiку, соцiального стану, статi, освiти, професiї, схильностям характеру й вiдповiдно до власного задуму вiдображає iндивiдуальнi та типовi риси героя. Роман «Колекцiонер» (англ. The Collector) —перший твiр Дж.Фаулза, що одразу пiсля друку принiс йому всесвiтню славу. Твiр — це iсторiя життя молодого колекцiонера метеликiв Фредерiка Клегга, невиразного, некрасивого персонажа, який невмiв комунiкувати з оточенням, а тому вiн замiсть метелика викрадає гарну, молоду дiвчину на iм’я Мiранда. У заздалегiдь облаштованому
ним пiдвалi будинку Мiранда стає полонянкою i врештi гине.