Дослідження світоглядних позицій автора як засіб впливу на особистість школяра

Автор(и)

  • Ж. М. Свірська Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/world_lit.v1i0.2265

Ключові слова:

автор, читач

Анотація

У статті йдеться про особливості використання на уроках літератури документальної спадщини українських письменників як важливої тематико-естетичної та етичної ділянки їхнього творчого набутку. Мемуаристика, за-стосована на уроках творчої біографії, значно скорочує відстань між письмен-ником і читачем, допомагає «впритул» наблизитися до автора, побачити його як людину, відчути епоху, у якій жив митець, зрозуміти перебіг суспільних подій.

##plugins.generic.paperbuzz.metrics##

##plugins.generic.paperbuzz.loading##
Abstract views: 106 / PDF downloads: 198

Біографія автора

Ж. М. Свірська, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

кандидат філологічних наук, доцент,

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-04-12

Як цитувати

Свірська, Ж. М. (2013). Дослідження світоглядних позицій автора як засіб впливу на особистість школяра. Літератури світу: поетика, ментальність і духовність, 1, 159–167. https://doi.org/10.31812/world_lit.v1i0.2265

Номер

Розділ

Ментальність літератур світу