Дослідження світоглядних позицій автора як засіб впливу на особистість школяра
DOI:
https://doi.org/10.31812/world_lit.v1i0.2265Ключові слова:
автор, читачАнотація
У статті йдеться про особливості використання на уроках літератури документальної спадщини українських письменників як важливої тематико-естетичної та етичної ділянки їхнього творчого набутку. Мемуаристика, за-стосована на уроках творчої біографії, значно скорочує відстань між письмен-ником і читачем, допомагає «впритул» наблизитися до автора, побачити його як людину, відчути епоху, у якій жив митець, зрозуміти перебіг суспільних подій.
##plugins.generic.paperbuzz.metrics##
##plugins.generic.paperbuzz.loading##
Abstract views: 129
/ PDF downloads: 234
##submission.downloads##
Опубліковано
2013-04-12
Як цитувати
Свірська, Ж. М. (2013). Дослідження світоглядних позицій автора як засіб впливу на особистість школяра. Літератури світу: поетика, ментальність і духовність, 1, 159–167. https://doi.org/10.31812/world_lit.v1i0.2265
Номер
Розділ
Ментальність літератур світу