Особливості психолінгвістичного освіти в Німеччині: поезія культури слова
DOI:
https://doi.org/10.31812/world_lit.v10i0.1036Ключові слова:
психолінгвістика, виховний процес, міжкультурна комунікація, ментальна символіка, лінгвокультурного простірАнотація
Статтю присвячено проблемі репрезентації психолінгвістичного освіти в Німеччині. Психолінгвістичний вимір є неодмінним інструментом поезії, оскільки він заявляє поетичний діалог як спосіб життя та спілкування між представниками різних культур, виявляючи ментальні особливості сприйняття різноманітної картини світу.
##plugins.generic.paperbuzz.metrics##
##plugins.generic.paperbuzz.loading##
Abstract views: 111
/ PDF downloads: 92
##submission.downloads##
Опубліковано
2017-12-22
Як цитувати
Логінова, Г. М. (2017). Особливості психолінгвістичного освіти в Німеччині: поезія культури слова. Літератури світу: поетика, ментальність і духовність, 10, 130–142. https://doi.org/10.31812/world_lit.v10i0.1036
Номер
Розділ
Ментальність літератур світу