Мовні кліше у структуруванні медіаінформації

Автор(и)

  • Наталя Миколаївна Шарманова Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v13i0.294

Ключові слова:

мовне кліше, структурний тип, структурування, медіатекст, масова комунікація

Анотація

У статті проаналізовано роль мовних кліше у структуруванні інформації в сучасному мас-медійному дискурсі. Мова медіакомунікації осмислюється в контексті глобальної клішованості. Подано опис структурних типів кліше в текстах новітніх українських медіа.

Metrics

PDF views
1,446
Jan 2016Jul 2016Jan 2017Jul 2017Jan 2018Jul 2018Jan 2019Jul 2019Jan 2020Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 2026570
|
Abstract views: 246 / PDF downloads: 1446

Біографія автора

Наталя Миколаївна Шарманова, Криворізький державний педагогічний університет

кандидат філологічних наук, доцент, докторант кафедри української мови

Downloads

Опубліковано

2015-09-15

Як цитувати

Шарманова, Н. М. (2015). Мовні кліше у структуруванні медіаінформації. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 13, 379–390. https://doi.org/10.31812/filstd.v13i0.294

Номер

Розділ

Лінгвістика і поетика тексту

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 > >>