Поліфункціональність рекламних кліше в новітній медіакомунікації
DOI:
https://doi.org/10.31812/filstd.v8i0.638Ключові слова:
рекламне кліше, рекламний текст, функціональні особливостіАнотація
У статті висвітлюються питання щодо особливостей функціонування рекламних кліше в сучасному мас-медійному дискурсі.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 142
/ PDF downloads: 437
Downloads
Опубліковано
2012-12-20
Як цитувати
Шарманова, Н. М. (2012). Поліфункціональність рекламних кліше в новітній медіакомунікації. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 8, 283–293. https://doi.org/10.31812/filstd.v8i0.638
Номер
Розділ
Лінгвістика і поетика тексту