Поліфункціональність рекламних кліше в новітній медіакомунікації

Автор(и)

  • Наталя Миколаївна Шарманова

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v8i0.638

Ключові слова:

рекламне кліше, рекламний текст, функціональні особливості

Анотація

У статті висвітлюються питання щодо особливостей функціонування рекламних кліше в сучасному мас-медійному дискурсі.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 110 / PDF downloads: 417

Downloads

Опубліковано

2012-12-20

Як цитувати

Шарманова, Н. М. (2012). Поліфункціональність рекламних кліше в новітній медіакомунікації. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 8, 283–293. https://doi.org/10.31812/filstd.v8i0.638

Номер

Розділ

Лінгвістика і поетика тексту

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 > >>