Поліфункціональність рекламних кліше в новітній медіакомунікації

Автор(и)

  • Наталя Миколаївна Шарманова

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v8i0.638

Ключові слова:

рекламне кліше, рекламний текст, функціональні особливості

Анотація

У статті висвітлюються питання щодо особливостей функціонування рекламних кліше в сучасному мас-медійному дискурсі.

Metrics

PDF views
468
Jan 2013Jul 2013Jan 2014Jul 2014Jan 2015Jul 2015Jan 2016Jul 2016Jan 2017Jul 2017Jan 2018Jul 2018Jan 2019Jul 2019Jan 2020Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 202617
|
Abstract views: 180 / PDF downloads: 468

Downloads

Опубліковано

2012-12-20

Як цитувати

Шарманова, Н. М. (2012). Поліфункціональність рекламних кліше в новітній медіакомунікації. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 8, 283–293. https://doi.org/10.31812/filstd.v8i0.638

Номер

Розділ

Лінгвістика і поетика тексту

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 > >>