Поліфункціональність рекламних кліше в новітній медіакомунікації

Автор(и)

  • Наталя Миколаївна Шарманова , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v8i0.638

Ключові слова:

рекламне кліше, рекламний текст, функціональні особливості

Анотація

У статті висвітлюються питання щодо особливостей функціонування рекламних кліше в сучасному мас-медійному дискурсі.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

2012-12-20

Номер

Розділ

Лінгвістика і поетика тексту

Як цитувати

Поліфункціональність рекламних кліше в новітній медіакомунікації. (2012). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 8, 283-293. https://doi.org/10.31812/filstd.v8i0.638

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають

1 2 > >>