Мовні кліше в мас-медійній комунікації: особливості маніпулятивного впливу

Автор(и)

  • Наталя Миколаївна Шарманова Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v12i0.339

Ключові слова:

мас-медійний дискурс, мовне кліше, прагматика, маніпуляція, маніпулятивний вплив

Анотація

У статті проаналізовано питання маніпуляції масовою свідомістю за допомогою стандартизованих стереотипних одиниць з мови новітніх українських медіа. Масовий мовний вплив на реципієнта осмислюється з погляду лінгвопрагматики. Використання мовних кліше визначає маніпулятивні впливи на колективну свідомість.

Metrics

PDF views
822
Jul 2015Jan 2016Jul 2016Jan 2017Jul 2017Jan 2018Jul 2018Jan 2019Jul 2019Jan 2020Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 202645
|
Abstract views: 298 / PDF downloads: 822

Біографія автора

Наталя Миколаївна Шарманова, Криворізький державний педагогічний університет

кандидат філологічних наук, доцент, докторант кафедри української мови

Downloads

Опубліковано

2015-05-05

Як цитувати

Шарманова, Н. М. (2015). Мовні кліше в мас-медійній комунікації: особливості маніпулятивного впливу. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 12, 210–226. https://doi.org/10.31812/filstd.v12i0.339

Номер

Розділ

Лінгвістика і поетика тексту

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 > >>