Мовні кліше в мас-медійній комунікації: особливості маніпулятивного впливу

Автор(и)

  • Наталя Миколаївна Шарманова Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v12i0.339

Ключові слова:

мас-медійний дискурс, мовне кліше, прагматика, маніпуляція, маніпулятивний вплив

Анотація

У статті проаналізовано питання маніпуляції масовою свідомістю за допомогою стандартизованих стереотипних одиниць з мови новітніх українських медіа. Масовий мовний вплив на реципієнта осмислюється з погляду лінгвопрагматики. Використання мовних кліше визначає маніпулятивні впливи на колективну свідомість.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 230 / PDF downloads: 722

Біографія автора

Наталя Миколаївна Шарманова, Криворізький державний педагогічний університет

кандидат філологічних наук, доцент, докторант кафедри української мови

Downloads

Опубліковано

2015-05-05

Як цитувати

Шарманова, Н. М. (2015). Мовні кліше в мас-медійній комунікації: особливості маніпулятивного впливу. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 12, 210–226. https://doi.org/10.31812/filstd.v12i0.339

Номер

Розділ

Лінгвістика і поетика тексту

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 > >>