Мовні кліше в мас-медійній комунікації: особливості маніпулятивного впливу

Автор(и)

  • Наталя Миколаївна Шарманова Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v12i0.339

Ключові слова:

мас-медійний дискурс, мовне кліше, прагматика, маніпуляція, маніпулятивний вплив

Анотація

У статті проаналізовано питання маніпуляції масовою свідомістю за допомогою стандартизованих стереотипних одиниць з мови новітніх українських медіа. Масовий мовний вплив на реципієнта осмислюється з погляду лінгвопрагматики. Використання мовних кліше визначає маніпулятивні впливи на колективну свідомість.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Наталя Миколаївна Шарманова, афіліація Криворізький державний педагогічний університет

    кандидат філологічних наук, доцент, докторант кафедри української мови

Завантаження

Опубліковано

2015-05-05

Номер

Розділ

Лінгвістика і поетика тексту

Як цитувати

Мовні кліше в мас-медійній комунікації: особливості маніпулятивного впливу. (2015). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 12, 210-226. https://doi.org/10.31812/filstd.v12i0.339

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають

1 2 > >>