Мовні кліше в мас-медійній комунікації: особливості маніпулятивного впливу
DOI:
https://doi.org/10.31812/filstd.v12i0.339Ключові слова:
мас-медійний дискурс, мовне кліше, прагматика, маніпуляція, маніпулятивний впливАнотація
У статті проаналізовано питання маніпуляції масовою свідомістю за допомогою стандартизованих стереотипних одиниць з мови новітніх українських медіа. Масовий мовний вплив на реципієнта осмислюється з погляду лінгвопрагматики. Використання мовних кліше визначає маніпулятивні впливи на колективну свідомість.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 273
/ PDF downloads: 795
Downloads
Опубліковано
2015-05-05
Як цитувати
Шарманова, Н. М. (2015). Мовні кліше в мас-медійній комунікації: особливості маніпулятивного впливу. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 12, 210–226. https://doi.org/10.31812/filstd.v12i0.339
Номер
Розділ
Лінгвістика і поетика тексту