Особливості формування комунікативної компетентності майбутніх учителів нефілологічних спеціальностей

Автор(и)

  • Наталя Анатоліївна Березовська-Савчук Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v13i0.300

Ключові слова:

компетенція, компетентність, комунікативна компетентність, мовленнєва культура

Анотація

У статті проаналізовано погляди вітчизняних і зарубіжних дослідників на сутність понять «компетенція», «компетентність», «комунікативна компетентність» у сучасному лінгводидактичному вимірі. З’ясовано змістові характеристики і визначальні ознаки цих понять, доведено важливість формування комунікативної компетентності студентів педагогічних вишів.

Metrics

PDF views
234
Jan 2016Jul 2016Jan 2017Jul 2017Jan 2018Jul 2018Jan 2019Jul 2019Jan 2020Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 202618
|
Abstract views: 192 / PDF downloads: 234

Біографія автора

Наталя Анатоліївна Березовська-Савчук, Криворізький державний педагогічний університет

кандидат філологічних наук, старший викладач кафедри української мови

Downloads

Опубліковано

2015-09-15

Як цитувати

Березовська-Савчук, Н. А. (2015). Особливості формування комунікативної компетентності майбутніх учителів нефілологічних спеціальностей. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 13, 425–432. https://doi.org/10.31812/filstd.v13i0.300

Номер

Розділ

Методика викладання мов

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають