Робота вчителя над засвоєнням фразеологізмів, що ілюструють невербальну поведінку українців

Автор(и)

  • Ганна Глебівна Демиденко Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v12i0.342

Ключові слова:

невербальне спілкування, невербальна поведінка, фразеологізм, лінгвокультурологія, національний характер, культура спілкування, принципи навчання фразеології

Анотація

У статті подано систему роботи над розумінням і засвоєнням фразеологізмів тематичної групи «невербальне спілкування» у старшій школі; акцентовано увагу на екстралінгвістичному принципі навчання фразеології, що відображає виховний і розвивальний характер сталих висловів; з’ясовано їх лінгвокультурологічний потенціал, пов’язаний із народним світоглядом, поведінкою українців як носіїв національного характеру. Подано практичні завдання з коментарями, розроблені автором і покликані виробити вміння розумітися на процесах семантизації стійких зворотів з невербальним компонентом, підвищити результативність роботи з культури спілкування.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 149 / PDF downloads: 332

Біографія автора

Ганна Глебівна Демиденко, Криворізький державний педагогічний університет

кандидат філологічних наук, старший викладач кафедри української мови

Downloads

Опубліковано

2015-05-05

Як цитувати

Демиденко, Г. Г. (2015). Робота вчителя над засвоєнням фразеологізмів, що ілюструють невербальну поведінку українців. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 12, 241–254. https://doi.org/10.31812/filstd.v12i0.342

Номер

Розділ

Методика викладання мов

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають