Робота вчителя над засвоєнням фразеологізмів, що ілюструють невербальну поведінку українців
DOI:
https://doi.org/10.31812/filstd.v12i0.342Ключові слова:
невербальне спілкування, невербальна поведінка, фразеологізм, лінгвокультурологія, національний характер, культура спілкування, принципи навчання фразеологіїАнотація
У статті подано систему роботи над розумінням і засвоєнням фразеологізмів тематичної групи «невербальне спілкування» у старшій школі; акцентовано увагу на екстралінгвістичному принципі навчання фразеології, що відображає виховний і розвивальний характер сталих висловів; з’ясовано їх лінгвокультурологічний потенціал, пов’язаний із народним світоглядом, поведінкою українців як носіїв національного характеру. Подано практичні завдання з коментарями, розроблені автором і покликані виробити вміння розумітися на процесах семантизації стійких зворотів з невербальним компонентом, підвищити результативність роботи з культури спілкування.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
2015-05-05
Номер
Розділ
Методика викладання мов
Як цитувати
Робота вчителя над засвоєнням фразеологізмів, що ілюструють невербальну поведінку українців. (2015). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 12, 241-254. https://doi.org/10.31812/filstd.v12i0.342