Стилістика англомовного рекламного продукту та його переклад засобами української мови
DOI:
https://doi.org/10.31812/filstd.v11i0.391Ключові слова:
комунікативні аспекти реклами, психологічні аспекти реклами, прагматичний аспект реклами, екстралінгвістичний потенціал реклами, фонетичне оформлення рекламиАнотація
Дослідження присвячено окремим стилістичним мовним засобам, які надають особливої образності й експресивності рекламним матеріалам. Сюди можна віднести фонетичні, граматичні засоби та специфічну синтаксичну організацію повідомлення. Стилістичні та семантичні втрати, яких зазнають переклади таких матеріалів, можуть бути успішно компенсовані іншими мовними засобами задля збереження їхнього прагматичного потенціалу.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 128
/ PDF downloads: 455
Downloads
Опубліковано
2014-11-13
Як цитувати
Сидорук, Г. І. (2014). Стилістика англомовного рекламного продукту та його переклад засобами української мови. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 11, 254–260. https://doi.org/10.31812/filstd.v11i0.391
Номер
Розділ
Лінгвістика і поетика тексту