Стилістика англомовного рекламного продукту та його переклад засобами української мови

Автор(и)

  • Галина Іванівна Сидорук Національний університет біоресурсів і природокористування України

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v11i0.391

Ключові слова:

комунікативні аспекти реклами, психологічні аспекти реклами, прагматичний аспект реклами, екстралінгвістичний потенціал реклами, фонетичне оформлення реклами

Анотація

Дослідження присвячено окремим стилістичним мовним засобам, які надають особливої образності й експресивності рекламним матеріалам. Сюди можна віднести фонетичні, граматичні засоби та специфічну синтаксичну організацію повідомлення. Стилістичні та семантичні втрати, яких зазнають переклади таких матеріалів, можуть бути успішно компенсовані іншими мовними засобами задля збереження їхнього прагматичного потенціалу.

Metrics

PDF views
493
Jan 2015Jul 2015Jan 2016Jul 2016Jan 2017Jul 2017Jan 2018Jul 2018Jan 2019Jul 2019Jan 2020Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 202629
|
Abstract views: 148 / PDF downloads: 493

Біографія автора

Галина Іванівна Сидорук, Національний університет біоресурсів і природокористування України

кандидат філологічних наук, доцент кафедри іноземної філології і перекладу

Downloads

Опубліковано

2014-11-13

Як цитувати

Сидорук, Г. І. (2014). Стилістика англомовного рекламного продукту та його переклад засобами української мови. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 11, 254–260. https://doi.org/10.31812/filstd.v11i0.391

Номер

Розділ

Лінгвістика і поетика тексту

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають