Стилістика англомовного рекламного продукту та його переклад засобами української мови
DOI:
https://doi.org/10.31812/filstd.v11i0.391Ключові слова:
комунікативні аспекти реклами, психологічні аспекти реклами, прагматичний аспект реклами, екстралінгвістичний потенціал реклами, фонетичне оформлення рекламиАнотація
Дослідження присвячено окремим стилістичним мовним засобам, які надають особливої образності й експресивності рекламним матеріалам. Сюди можна віднести фонетичні, граматичні засоби та специфічну синтаксичну організацію повідомлення. Стилістичні та семантичні втрати, яких зазнають переклади таких матеріалів, можуть бути успішно компенсовані іншими мовними засобами задля збереження їхнього прагматичного потенціалу.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
2014-11-13
Номер
Розділ
Лінгвістика і поетика тексту
Як цитувати
Стилістика англомовного рекламного продукту та його переклад засобами української мови. (2014). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 11, 254-260. https://doi.org/10.31812/filstd.v11i0.391