«Розділяй і володарюй» засобами мови (на прикладі газети «Червоний гірник»)

Автор(и)

  • Наталія Миколаївна Малюга Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v13i0.285

Ключові слова:

ЗМІ, інформаційний продукт, текст, етичні принципи журналістики

Анотація

У статті йдеться про дотримання професійних та етичних стандартів представниками регіональних друкованих ЗМІ. Проаналізовано тексти, що містять вербальну агресію, пропагують нетерпимість, нав’язують протистояння, експлуатують ідею «кола своїх», мають дискримінаційний характер. Автор обстоює вимогу достовірності інформації, її неупередженого подання, моральності міркувань журналіста. Запропоновано рекомендації щодо зняття інформаційної напруги в кризові періоди.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Наталія Миколаївна Малюга, афіліація Криворізький державний педагогічний університет

    кандидат філологічних наук, доцент кафедри української мови

Посилання

Жити разом : Посібник з норм Ради Європи щодо внеску ЗМІ в поліпшення соціальної згуртованості, міжкультурного діалогу, взаєморозуміння, терпимості та демократичної участі / Вид. під кер. Я. Ланж. –Рада Європи, 2010. –62 с.

Рада Європи. Парламентська асамблея. Резолюція 1003 (1993) «Про етичні принципи журналістики» // Стандарти Ради Європи у сфері медіа : Законодавчий бюлетень. –К., 2005. –С. 18–20.

Рекомендації ради Європи щодо роботи медіа в кризові часи [Електронний ресурс]. –Режим доступу : http://osvita.mediasapiens.ua

Романюк С. Формулювання комунікату в українському політичному дискурсі : невміння чи свідоме маніпулювання? / С. Романюк // Studia ucrainica Varsoviensia. –Warszawa : Wydawnictwa uniwersytetu Warszawskiego, 2015. –С. 165–178.

Завантаження

Опубліковано

2015-09-15

Номер

Розділ

Лінгвістика і поетика тексту

Як цитувати

«Розділяй і володарюй» засобами мови (на прикладі газети «Червоний гірник»). (2015). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 13, 312-320. https://doi.org/10.31812/filstd.v13i0.285

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають

1 2 > >>