Робота вчителя над засвоєнням фразеологізмів, що ілюструють невербальну поведінку українців

Автор(и)

  • Ганна Глебівна Демиденко Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v12i0.342

Ключові слова:

невербальне спілкування, невербальна поведінка, фразеологізм, лінгвокультурологія, національний характер, культура спілкування, принципи навчання фразеології

Анотація

У статті подано систему роботи над розумінням і засвоєнням фразеологізмів тематичної групи «невербальне спілкування» у старшій школі; акцентовано увагу на екстралінгвістичному принципі навчання фразеології, що відображає виховний і розвивальний характер сталих висловів; з’ясовано їх лінгвокультурологічний потенціал, пов’язаний із народним світоглядом, поведінкою українців як носіїв національного характеру. Подано практичні завдання з коментарями, розроблені автором і покликані виробити вміння розумітися на процесах семантизації стійких зворотів з невербальним компонентом, підвищити результативність роботи з культури спілкування.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Ганна Глебівна Демиденко, афіліація Криворізький державний педагогічний університет

    кандидат філологічних наук, старший викладач кафедри української мови

Завантаження

Опубліковано

2015-05-05

Номер

Розділ

Методика викладання мов

Як цитувати

Робота вчителя над засвоєнням фразеологізмів, що ілюструють невербальну поведінку українців. (2015). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 12, 241-254. https://doi.org/10.31812/filstd.v12i0.342

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають