Методика навчання читання англійською мовою з використанням автентичних текстів для студентів спеціальних факультетів (на матеріалі роману К. Льюїса “Хроніки Нарнії: Лев, чаклунка і стара шафа”)

Автор(и)

  • Юлія Єловська

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v20i0.3702

Ключові слова:

навчання читання, автентичний текст, дотекстовий етап, текстовий етап, післятекстовий етап

Анотація

У статті проаналізовано сучасні підходи до навчання читання іноземною мовою, зокрема англійською. Розглянуто особливості й етапи роботи з автентичними текстами, які нині представлені в розвідках вітчизняних і зарубіжних мовознавців. Запропоновано комплекс завдань для формування мовної й мовленнєвої компетентності студентів спеціальних факультетів із використання автентичних текстів на базі оригінального роману К. Льюїса “Хроніки Нарнії: Лев, чаклунка і стара шафа”.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 332 / PDF downloads: 224

Посилання

Андруща Ю.С. Роль і особливості використання автентичних текстів в умовах мультилінгвального навчання англійської мови. Міжкультурна й міжмовна комунікація: проблеми, питання, вирішення. 2018. No12. С.297–305.

Борецька Г.Е. Методика формування іншомовної компетентності учитанні. Іноземні мови. 2012. No3(71). С.18–27.

Гриняєва Н.М., Зуєва І.В. Читання як засіб формування мовленнєвої компетенції при вивченні дисципліни “Іноземна мова за проф. спрямуванням”. ScienceReview. 2018. No2(9). С.27–33.

Полонська Т.К. Автентичний текст як основний структурний компонент навчальних посібників елективних курсів з іноземних мов для учнів профільної школи (на прикладі навчального посібника “Culture and Art of Great Britain”). Проблеми сучасного підручника. 2016. Вип.17.С.377–388.

Berardo S. The use of authentic materials in the teaching of reading. The Reading Matrix. 2006. No.6(2). P.60−69.

Marzban A.The Effect of Authentic Texts on Motivation and Reading Comprehension of EFL Students at Intermediate Level of Proficiency. Theory and Practice in Language Studies. 2015. Vol.5 No.1. P.85–91. DOI: https://doi.org/10.17507/tpls.0501.11

Downloads

Опубліковано

2019-12-20

Як цитувати

Єловська, Ю. (2019). Методика навчання читання англійською мовою з використанням автентичних текстів для студентів спеціальних факультетів (на матеріалі роману К. Льюїса “Хроніки Нарнії: Лев, чаклунка і стара шафа”). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 20, 171–181. https://doi.org/10.31812/filstd.v20i0.3702

Номер

Розділ

Методика викладання мов