Синтаксичні особливості рекламного салогана в англійській мові та його переклад на російську

Автор(и)

  • Яна Сергеевна Камышникова

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v10i0.429

Ключові слова:

слоган, синтаксичний прийом, еліптичні конструкції, синтаксичний повтор, паралелізм, парцеляція

Анотація

Статтю присвячено вивченню основних синтаксичних прийомів створення рекламного слогану в англійській мові. Виокремлено такі прийоми, як еліптичні конструкції, синтаксичний повтор, паралелізм, парцеляція та інші. Проаналізовано переклади деяких рекламних слоганів на російську мову з позиції збереження синтаксичної структури оригіналу.

Metrics

PDF views
270
Jan 2015Jul 2015Jan 2016Jul 2016Jan 2017Jul 2017Jan 2018Jul 2018Jan 2019Jul 2019Jan 2020Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 202620
|
Abstract views: 131 / PDF downloads: 270

Опубліковано

2014-12-05

Як цитувати

Камышникова, Я. С. (2014). Синтаксичні особливості рекламного салогана в англійській мові та його переклад на російську. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 10, 166–172. https://doi.org/10.31812/filstd.v10i0.429

Номер

Розділ

Лінгвістика і поетика тексту